پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ساعت ۶:۴
رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی

بدون قدرت نمی توان مقابل دشمنان ایستاد

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: حکومتی که قدرتی نداشته باشد نمی تواند به دهان دشمن بزند و اگر قدرت نداشتیم همیشه در مبارزه با آمریکا پیروز نبودیم.
بدون قدرت نمی توان مقابل دشمنان ایستاد,

به گزارش عصر اترک، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه در راهپیمایی روز قدس در بجنورد اظهار کرد: اقتدار اسلام به پشتیبانی حکومتی مقتدر است.

 وی مبارزه با استکبار، حفظ اقتدار و استقلال ، پافشاری فراوان بر حفظ اصول دینی و شرعی، توجه به ملت های مظلوم دنیا، عزت بخشی به مسلمانان، ایجاد عدل در جامعه اسلامی، حمایت از محرومان و آزادی قدس شریف را از اهداف و آرمان های امام راحل بود و امروز برای بقای انقلاب باید برای حفظ این آرمان ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام فرزانه تاکید کرد: اگر حکومت نداشته باشیم نمی توانیم در رقابت با امریکا پیروز باشیم اما اکنون در لبنان، عر اق، یمن و سوریه پیروز هستیم.

وی با اشاره به تاکید امام خمینی ره بر غده سرطانی بودن اسراییل افزود: همانطور که آن زمان برخی از هم لباس های ما این حرف را نفهمیدند و امروز نیز برخی متوجه این صحبت نمی شوند.

وی اسرائیل را دشمن تمام بشریت خواند و اظهار کرد: این قوم نژاد پرست با اعتقاد به اینکه فرزندان خدا هستند و بقیه بشر برای خدمت به این قوم آفریده شده اند، به دنبال نابودی بشریت و حکومت بر سراسر کره زمین است و در این راستا پس از دستیابی به اهداف خود آمریکا را نیز نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام فرزانه یادآور شد: ایران اسلامی همیشه در یاری از مظلومین فلسطین، لبنان، سوریه، یمن و عراق پیروز بوده است و به برکت نظام قوی اجتماعی، دشمنان را خوار و خفیف ساخته است.

مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: این قوم با در دست داشتن اقتصاد و بخش عظیمی از ثروت دنیا به راحتی می تواند با تبلیغ به نفع خود ذهن بشریت را تغییر دهد و با قدرت طلبی به دنبال تصاحب کره زمین است.

وی با اشاره به اینکه بنا به گفته مولا علی(ع) باید با ظالم مبارزه کرد، ادامه داد: آل سعود گردن در برابر آمریکا خم کرده و با نزدیکی به اسرائیلی ها، به جنایت در یمن می پردازد اما امت اسلام نمی تواند تمایل آن ها به اغراض حیوانی را مشاهده کرده و دم فرو بندد.

سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در بجنورد با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به داعش، آمریکا را غافلگیر کرد و سبب رعب اسرائیل و عربستان سعودی شد ، گفت: آمریکا ادعا می‌کند که در تکنولوژی، قدرت نظامی و اقتصادی حرف اول را می‌زند اما ایران اسلامی توانست بدون وابستگی ذوالفقار را بسازد و دنیا را غافلگیر کند.

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک