پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ساعت ۳:۲
به منظور بازسازی روستاهای زلزله زده:

۵ گروه جهادی کشور به خراسان شمالی اعزام می شوند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خراسان شمالی از اعزام پنج گروه جهادی کشور متشکل از هزار نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های مطرح کشور برای کمک به بازسازی روستاهای زلزله زده شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان مرداد و شهریور ماه امسال به استان اعزام می شوند.
5 گروه جهادی کشور به خراسان شمالی اعزام می شوند,

عبدالله امینی فر، رئیس سازمان بسیج دانشجویی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک با اعلام این خبر همچنین اظهار کرد: طی هماهنگی های انجام شده با بسیج سازندگی سازمان بسیج دانشجویی کشور، پنج گروه جهادی متشکل از هزار دانشجوی بسیجی از دانشگاه های امیر کبیر، صنعتی شریف، خواجه نصیر، امام صادق ( ع ) و صنعتی قم در مرداد و شهریور ماه امسال به روستاهای زلزله زده شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان اعزام می شوند.

به گفته وی، 80 درصد از این گروه جهادگر دانشجوی بسیجی که به استان اعزام خواهند شد، دانشجویان مرد در رشته های عمران و پزشکی و مابقی نیز دانشجویان بسیجی زن هستند.

وی عنوان کرد: دانشجویان بسیجی مرد در زمینه های ساخت مساجد، مدارس، سرویس های بهداشتی، حمام و انبارهای علوفه دام همچنین دانشجویان بسیجی زن نیز در زمینه های تبلیغی و آموزشی در این روستا های زلزله زده خدمت خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخن خود با یادآوری این مطلب که با وقوع زلزله اخیر 5.7 ریشتری 23 اردیبهشت ماه حدود 150 تا 200 نفر روز جهادگران بسیجی دانشجوی استان به روستاهای زلزله زده استان خدمت رسانی کردند، اعلام کرد: در تابستان نیز حدود هزار تا هزار و 500 نفر از جهادگران بسیج دانشجویی استان در این روستاها خدمت رسانی خواهند کرد.
 

مسمومیت غذایی روستاهای زلزله زده کذب محض بود

 

وی در خاتمه به توزیع شش هزار بسته غذایی گرم آستان قدس خراسان به روستاییان زلزله زده این دو شهرستان در واقعه زلزله 5.7 ریشتری اخیر نیز اشاره کرد و گفت: این غذاها در حالی توزیع شد که مسئولان استان فقط به توزیع بسته های غذایی خشک طی چند مرتبه بین روستاییان زلزله زده این دو شهرستان اکتفا کرده بود و این زلزله زدگان هیچ وسیله طبخ غذایی را در اختیار نداشتند.

وی با تاکید بر این نکته که این بسته های گرم غذایی آستان قدس هیچ گونه مسمومیت غذایی را در میان روستاییان ایجاد نکرده بود، خاطر نشان کرد: متاسفانه استاندار خراسان شمالی اعلام کرد که غذاهای آستان قدس منجر به ایجاد مسمومیت غذایی میان روستاییان زلزله زده شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی خراسان شمالی با یادآوری این مطلب که این غذاهای گرم زیر نظر مجموعه پزشکی آستان قدس توزیع شده بودند، تصریح کرد: خبر استاندار مبنی بر توزیع شش هزار غذای گرم آستان قدس که منجر به مسمومیت غذایی شد را رد می کنم و آن را تا 100 درصد کذب اعلام می کنم.

امینی فر افزود: انتظار بود که رسانه ها به شفافیت سازی این موضوع می پرداختند.

انتهای پیام/

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک