چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۸۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ساعت ۰:۳۹

بیانیه اقشار مختلف بسیج استان در روز قدس سال ۱۳۹۶

" همان طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می گذارنیم و با دعا وتضرع خود به درگاه الهی، می خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم. "رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران خراسان شمالی



 بسم الله الرحمن الرحیم

 

" همان طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می گذارنیم و با دعا وتضرع خود به درگاه الهی، می خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم. "

رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)– بیانیه روز قدس سال ۱۳۹۶

 

جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جمعه مقاومت و مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، اسراییل غاصب است. در این روز مردم روزه دار ایران که قریب یک ماه در ماه مبارک به خودسازی معنوی پرداخته اند با وحدت و یکپارچگی بی نظیری هماهنگ با دیگر مسلمانان روزه دار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا راهپیمایی می کنند. این روز مقاومت و مبارزه میراث گرانبهای خمینی کبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و امید ملتهای مظلوم است که آمیزه ای از آموزه های مقاومت و ایثار، مبارزه و استکبار ستیزی است.

 

از سال ۱۹۴۸ که یهودیان مهاجر به فلسطین  به مسلمانان یورش بردند و املاک و اموال آنان را تصاحب کردند و صدها هزار نفر را آواره کردند تا تشکیل دولت غاصب صهیونیستی و تا امروز، جنگها و تجاوزات ظالمانه ای را شاهد بوده ایم که هر کدام برگ سیاهی بر تاریخ استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است و منجر به کشتار یا آوارگی میلیون ها  نفر از کودک و زن و مرد شده است. همراهی کشورهای مدعی حقوق بشر در این جنایات، رسواگر ریاکاری و اندیشه های پلید و ظالمانه این دولت هاست.

 

اسراییل برای نفوذ به منطقه خاورمیانه  از همه ابزار جنگی ، تهدید، تطمیع و نفوذ فرهنگی دریغ نکرده است به نحوی که پس از گذشت سالها امروز شاهدیم که برخی کشورهای به ظاهر اسلامی پیرو و پشتیبان صهیونیستها بوده و با یاری رساندن آنان در بجا اوردن نیات شوم شان ، به مصداق بارز ابی لهب ها و حماله الحطب ها هستند.  

 

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم صهیونیستها و چشم امید مقاومت اسلامی در جهان است. حضور هر چه باشکوه تر ملت قهرمان و مقاوم ایران سرشار غریوهای استکبار تیزی در روز جهانی قدس و اعلام حمایت مجدد از مظلومین و ستمدیدگان عالم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه است.

 

ما اعضای اقشار مختلف بسیج استان خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس ،مردم شریف ایران را به حضور حداکثری در روز جهانی قدس دعوت می کنیم و در کنار آحاد ملت ایران با آرمانهای راستین شهدا و امام شهدا (ره) در مبارزه با استکبار بیعت مجدد می کنیم و از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از دست غاصبین حمایت می کنیم.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک