شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ - ساعت ۳:۱۷
در گفتگو با نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی؛

تحریم های جدید علیه ایران مصداق بدعهدی آمریکا است/ دولت ایران پاسخ قاطعی خواهد داد

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی،گفت: اگرتحریم های جدید در مجلس نمایندگان امریکا ودولت آمریکا به تایید برسد قطعا دولت جمهوری اسلامی نیز پاسخ قاطعی در این خصوص خواهد داشت۰
تحریم های جدید علیه ایران مصداق بدعهدی آمریکا است/ دولت ایران پاسخ قاطعی خواهد داد,

به گزارش عصر اترک به نقل از بجنا؛ علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بجنا؛ گفت: تحریم های جدید سنای آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مصداق روشن بد عهدی وعدم تمایل دولت آمریکا به آرامش بین المللی وروابط مسالمت آمیز که باعث صلح وامنیت بین المللی بین دولتها وملت هاست، می باشد.
  وی افزود: براساس یک قاعده و رویه معقول وپذیرفته شده در روابط بین الملل  اقدامات و رفتارهای متعرضانه هر دولتی علیه کشوری با رفتار متقابل مواجه خواهد بود لذا بدون شک این رفتار با پاسخ قاطع همراه خواهد بود.

وی تصریح کرد: یقینا مجلس شورای اسلامی هم بعنوان مرجع همعرض واکنش متقابلی در این خصوص ابراز خواهد کرد .

اکبری در ادامه بیان داشت: اگراین تحریمها در مجلس نمایندگان امریکا ودولت آمریکا به تایید برسد قطعا دولت جمهوری اسلامی نیز پاسخ قاطعی در این خصوص خواهد داشت.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی در تهران ، گفت: اتفاقات تروریستی مرقد امام و مجلس شورای اسلامی مصادیق بارزی از عدم پایبندی تروریست بین الملل که منشاء خارجی دارد و اعتقادی به آرامش و صلح بین الملل ندارند، می باشد.

 رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: چگونه است که آنها هم مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم هستند و آن وقت با حمایت از دولتی که پرورش دهنده داعش است پیمان امنیت منطقه ای امضاء میکنند. لذا روشن است که  ایجاد نا امنی در منطقه در راستای تامین منافع و خوی استعماری و چپاول آنهاست تا بتوانند در سایه ایجاد این تنش و نا امنی به منافع و اهداف خودشان برسند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک