چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ - ساعت ۱:۳۶
مقام عالی دولت در اسفراین اعلام کرد:

ضرب الاجل به مسئولان برای تعیین پروژه های صاحب اولویت عمرانی

مقام عالی دولت در اسفراین با تاکید بر اینکه تا 2 هفته آینده نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان را برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: پروژه های با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با درصد پیشرفت فیزیکی بالا دارای اولویت در اختصاص اعتبار هستند.
ضرب الاجل به مسئولان برای تعیین پروژه های صاحب اولویت عمرانی,

به گزارش عصر اترک به نقل از سپهرآیین، فرماندار اسفراین هم با تسلیت شهادت شماری از هم وطنان به ویژه 2 هم استانی در فاجعه تروریستی مجلس شورای اسلامی، دشمن را دشمن دانست و گفت: اشراف امنیتی وجود دارد و جای هیچ گونه نگرانی وجود دارد و شورای تامین شهرستان هم نشست فوری تشکیل داده است.

«جواد نوروزی» با اشاره به اینکه باید پس از انتخابات رقابت ها پایان یابد و رفاقت ها ادامه پیدا کند، افزود: همه باید به رییس جمهور منتخب کمک کنند ولی آنان که برنامه دولت را قبول ندارند و می دانیم که نمی توانند آن چیزی را که قبول ندارند، باید کنار بروند تا مدیری بیاید که بتواند برنامه را با کارایی و بهره وری اجرا کند.

مقام عالی دولت در اسفراین با تاکید بر اینکه تا 2 هفته آینده نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان را برگزار خواهیم کرد، تصریح کرد: پروژه های با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با درصد پیشرفت فیزیکی بالا دارای اولویت در اختصاص اعتبار هستند.

فرماندار اسفراین با بیان اینکه  باید برای رفع شکاف های اعتباری برای جذب اعتبارات از محل سازمان ها و وزارت خانه با چانه زنی و مکاتبه اعتبارات را به شهرستان سرازیر کرد، تصریح کرد: تخریب مشکلی را حل نمی کند و به رسانه ها به عنوان رکن چهارم توسعه معتقدم و می دانم با نقدهای منصفانه و راهکارهای معقولانه می توان مسیر پیشرفت را طی کرد.

وی با اشاره به اینکه حاشیه نشینی یک معضل است که رو به گسترش است، افزود: چهار بانده کردن محور اسفراین-بجنورد یک اولویت است که متاسفانه در سال های گذشته برای آن کارجدی نشده است ولی اکنون نوبت آن است که جدی دنبال شود.

مقام عالی دولت در اسفراین تاکید کرد: البته باید جویا شد که چرا اعتبارات توسعه متوازن منطقه ای چرا اختصاص پیدا نمی کند و این سرعت توسعه را می کاهد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک