شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ساعت ۱:۲۰

بیانیه سپاه ناحیه شیروان در واکنش به حملات تروریستی تهران

سپاه ناحیه شیروان در واکنش به حملات تروریستی دیروز تهران، بیانه ای خطاب به ملت شریف و قهرمان ایران صادر کرد.
بیانیه سپاه ناحیه شیروان در واکنش به حملات تروریستی تهران,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ؛ متن این پیام بدین شرح است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 

یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ ﴿توبه آیه ی 73﴾

 

مزدوران استکبار و جلادان نامسلمان،امروز در تهران جمعی از روزه ‌داران ضیافت الهی را به رگبار گلوله بسته و مظلومانه به شهادت رساندند. این اقدام تروریستی و ناجوانمردانه که در ادامه  خباثت‌های دشمنان اسلام با ملت رشید ایران اسلامی صورت گرفت؛ نشان از استیصال آنان و ضربات کاری اقدامات ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران به ستون فقرات این پدیده شوم در منطقه دارد.

سپاه پاسداران شیروان با محکومیت حملات امروز مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) شهادت جمعی از هموطنان را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال شفای کامل مجروحان را مسألت می‌نماید.

وباتاکید براینکه جبهه معاندین نظام و انقلاب اسلامی اطمینان داشته باشند اینگونه جنایات هیچگونه خللی در عزم و اراده ملت ایران برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و صیانت از اصل وحدت ملی و مصاف با هرگونه تهدید و تلاش تفرقه افکنانه بین اقوام و مذاهب وارد نخواهد ساخت و بلکه به تعمیق اتفاق و همبستگی بیشتر آنان خواهد انجامید و مدافعان انقلاب اسلامی و مرزهای کشور نیز با اقتدار و قاطعیت به مقابله با ضد انقلاب، اشرار و متجاوزین تروریست خواهند پرداخت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده است ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد و همانطور که امروز نیز با کمک نیروی انتظامی تمامی این تروریست ها را به هلاکت رساند،به ملت ایران اطمینان می دهد برای صیانت از امنیت ملی کشور و حفاظت از جان مردم عزیز لحظه ای درنگ نخواهد کرد.

اما بدانند ما پاسداران لحظه ای از مبارزه با تروریست از پای نخواهیم نشست و بی تردید انتقام خون شهدای امروز این دو حادثه تروریستی را از تروریست ها، وابستگان و حامیان آنان خواهیم گرفت.

سپاه ناحیه شیروان

17/03/1396

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک