پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۲۷۸۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ساعت ۴:۴۴

یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم شیروان گشایش یافت

رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از افتتاح یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم شیروان خبر داد.
یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم شیروان گشایش یافت,

به گزارش عصر اترک به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان ، احمد زیبایی از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و افزود: طبق سنت همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان، نمایشگاه قرآن کریم در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر شیروان با حضور مسئولین استانی، فرماندار امام جمعه، مسئولین و شماری از فعالین فرهنگی و قرآنی گشایش یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت : در اين نمايشگاه بيش از 700 عنوان كتاب و چهار هزار  جلد با عناوين علوم دينی و معارف اسلامی، قرآن، نهج‌البلاغه و مفاتيح و ساير اقلام فرهنگی عرضه می گردد .

زیبایی با تاکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بیان کرد: بهره گیری از این کتاب آسمانی باید در زندگی فردی و اجتماعی ما گسترش یابد.

وی  هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش فرهنگ دینی و ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه، به ویژه در نسل جوان عنوان کرد و افزود: ماه رمضان بهترین فرصت برای انس بیش‌تر مردم با قرآن و اتصال به خداوند است که انتظار داریم در این ایام معنوی، شاهد استقبال گسترده‌ مردم از این نمایشگاه شویم

دبیر شورای فرهنگ عمومی شیروان اضافه کرد: قرآن، کتاب خوب زندگی کردن و تامین کردن سعادت دنیا و آخرت است و اگر مانند خون در زندگی مردم جریان داشته باشد لحظه به لحظه به آن ها حیات معنوی می دهد.

انتهای پیام / م الف

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک