شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ساعت ۷:۶
با حضور مسئولان انجام شد؛

تحویل زمین و شروع تجهیز کارگاه بدنه سد دالکی

بوشهر - شروع تجهیز کارگاه بدنه سد دالکی و همزمان تحویل زمین به پیمانکار با حضور مدیران آب منطقه ای بوشهر، نمایندگان مشاور و پیمانکار در محل ساختگاه سد دالکی انجام شد.
تحویل زمین و شروع تجهیز کارگاه بدنه سد دالکی ,

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، نماینده مجری طرح سد دالکی اظهار داشت: سد دالکی که از مطالبات دیرینه مردم دشتستان و از اولویتهای اصلی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر می باشد، به منظور تسریع در ساخت این سد، عملیات اجرایی احداث بدنه، تاسیسات و تجهیزات وابسته به آن با انجام تشریفات و مناقصه به مبلغ سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال صورت پذیرفت و قرارگاه خاتم الانبیاء برنده این مناقصه شد.

جهانگیر کدخداپور تامین آب مورد نیاز بیش از ۲ میلیون اصله نخل منطقه را از جمله اهداف این طرح دانست.

وی ادامه داد: این سد با حجم مخزن ۲۷۰ میلیون متر مکعب و حجم آب تنظیمی ۴۳۴ میلیون متر مکعب با طول تاج ۱۲۰۰ متر در مدت زمان ۴ سال ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیمانکار این سد نیز خود را موظف کرده از حداکثر توان مالی و تجهیزات خود برای تسریع در اجرای این پروژه استفاده کند.

کدخداپور بیان داشت: سد دالکی از نوع خاکی با هسته آسفالتی و با ارتفاع ۱۰۶ متر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک