پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ساعت ۴:۵۹

نورنمای رایگان برای تهرانی ها + عکس

به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ نورنمای مسجد جامع خرمشهر و آبنمایش دریاچه هورالهویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از 2 الی 5 خرداد ماه از ساعت 21 الی 22 برای شهروندان تهرانی اجرا خواهد شد.
نورنمای رایگان برای تهرانی ها + عکس,

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، به مناسبت سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر؛ نورنمای مسجد جامع خرمشهر و آبنمایش دریاچه هورالهویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از 2 الی 5 خرداد ماه از ساعت 21 الی 22 برای شهروندان تهرانی اجرا خواهد شد.

این ویژه برنامه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  و با اجرای نور نمای مسجد جامع خرمشهر، که مروری بر اشغال و فتح خرمشهر است آغاز شده و سپس آبنمایش منحصر به فرد دریاچه هورالهویزه برای علاقمندان اجرا می شود.

دیدن این ویژه برنامه رایگان بوده و علاقمندان می توانند به میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی ، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی،موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک