چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس پیشنهاد سردبیر | کد خبر: ۲۷۸۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ساعت ۶:۴۱
واکنش‌ اعضای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی به آخرین مناظره 

تاثیر مناظره بر آرای خاکستری/ رعایت اخلاق از سوی رئیسی/ تهیه خوراک برای رسانه های بیگانه

با برگزاری سومین مناظره از سلسله مناظرات انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرونده مناظره های انتخاباتی سال 96 هم بسته شد. 
 تاثیر مناظره بر آرای خاکستری/ رعایت اخلاق از سوی رئیسی/ تهیه خوراک برای رسانه های بیگانه,

به گزارش عصر اترک، مناظره سوم که مربوط به مسائل اقتصادی بود با محوریت طرح سوالات اقتصادی برگزار شد و  6 کاندیدا به سیاق دو مناظره قبلی ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده دیدگاه های یکدیگر را نقد کردند.
رعایت اخلاق از سوی رئیسی
موسی الرضا ثروتی، عضو شورای ستاد انتخابات ابراهیم رئیسی در خراسان شمالی نیز در باره مناظره گفت: با وجود اینکه نامزدها در مناظره روز گذشته گاهی اتهاماتی به یکدیگر می زدندبا این وجود مناظره روز گذشته همراه با روشنگری بود و نشان داد آنانیکه مسئولیت داشته اند در چه زمینه هایی کار کرده اند و در چه زمینه هایی اشکال دارند و علل این اشکالات چه بوده است.
وی تصریح کرد: به عقیده من مناظره دیروز نکات آموزنده و خوبی داشت و مردم با رفتار، افکار و روش های نامزدها آشنا شدند.
ثروتی افزود: در عین حال معتقد هستم که این مناظره می توانست خیلی دقیقتر، بهتر و قانونی تر برگزار شود.
به گفته این فعال سیاسی استان مناظره روز گذشته نشان داد که هر 6 کاندیدا اطلاعات قانونی و برنامه ای کمی دارند و مردم فهمیدند چه کسانی پاک دست هستند.
وی خاطر نشان کرد: در مناظره روز گذشته وقتی نامزدها درباره دارایی های یکدیگر صحبت کردند، نیاز بود دادستانی مستقل هم حضور داشت تا درباره اتهاماتی که نامزدها نسبت به یکدیگر می گفتند، ابهام زدایی می کرد تا حق از باطل مشخص می شد.
وی گفت: ابراهیم رئیسی اخلاق را در مناظره روز گذشته رعایت کرد و رفتار خوبی را نشان داد، با این وجود حسن روحانی حرف های تندی را مطرح کرد تا بتواند آرا مردم را به نفع خود جلب کند.

تاثیر مناظره بر آرای خاکستری
محمد لنگری رئیس ستاد حسن روحانی در خراسان شمالی گفت: مناظره روز گذشته بر روی تصیم نهایی آرای خاکستری بسیار موثر بود.
وی افزود: با توجه به اینکه از مناظره اول تا سوم رویه نامزدها بیشتر تخریب یکدیگر بود و اخلاق را رعایت نکردند، در عین حال از روند مناظره ها راضی هستم.
لنگری درباره شروع کننده رفتارهای تخریبی نیز بیان کرد: نامزدهای اصولگرا صحبت های تخریبی را بیان کردند که حسن روحانی نیز چاره ای جز پاسخگویی نداشت چراکه اگر پاسخ نمی داد ابهامات بوجود آمده در ذهن مردم نیز بی پاسخ می ماند.

تهیه خوراک برای رسانه های بیگانه
ماشاء الله طالبی، دبیر اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خراسان شمالی در باره سومین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: بر اساس قانون اساسی پس از جایگاه رهبری در کشور، بالاترین مسئولیت اجرایی کشور قوه مجریه استکه انتظار می رفت حسن روحانی در حد جایگاه مقام کنونی اش رفتار می کرد.
وی تصریح کرد: بطور کلی نظر بنده درباره مناظره روز گذشته منفی است چرا که در این مناظره برخی از مسائل محرمانه کشوری مطرح شده که می تواند خوراک تبلیغاتی دشمنان خارجی این کشور و وابستگانشان شود.
طالبی عنوان کرد: 5 نامزد به جز آقای میرسلیم روز گذشته بجای اینکه به ارائه طرح و برنامه هایشان بپردازند به تخریب یکدیگر پرداختند و این مناظره راهگشای آرای قشر خاکستری نبود.
وی تاکید کرد: برنده مناظره روز گذشته شیطان بود زیرا نامزدها به جان هم افتاده بودند.
این فعال سیاسی استان یادآور شد: از آقای روحانی انتظار می رفت که با طمئنینه بیشتری رفتار می کرد و طرح مسائل محرمانه را فدای جلب آرای بیشتری نمی کرد.
وی افزود: این در حالی بود که ابراهیم رئیسی با دقت بیشتر و رعایت اخلاق پاسخگو سئوالات مطرح شده از سوی مجری بود.
انتهای پیام/
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک