جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ساعت ۶:۴۵
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

معلمین تاثیر گذارترین اقشار در حوزه سیاسی،اجتماعی و فرهنگی هستند

معاون سیاسی،امنیتی استاندار خراسان شمالی معلمین را تاثیر گذارترین اقشار در حوزه سیاسی،فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و از معلمان خواست در بحث انتخابات از اخلاق،دیانت،رقابت سالم و آزاد بودن اندیشه ها در چارچوب قانون صبحت کنند.
معلمین تاثیر گذارترین اقشار در حوزه سیاسی،اجتماعی و فرهنگی هستند,

به گزارش عصر اترک،محمد تقی ایرانی،معاون سیاسی،امنیتی استاندار خراسان شمالی در جلسه گرامیداشت مقام معلم به دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره کرد وگفت:اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود:بلاخره شرایط جهانی،منطقه ای و داخلی به لحاظ اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و حتی نظامی  بستری را فراهم کرده  که امروز با حساسیت ایجاد شده وارد فضای انتخاباتی شدیم.
ایرانی  بر رعایت مر قانون در انتخابات تاکید کرد و گفت: با وجود اینکه بداخلاقی،توهین و افترا جایی در اندیشه و تفکر اسلام ندارد ولی متاسفانه در برخی فضاها شاهد این گونه بد اخلاقی ها هستیم.
ایرانی متذکر شد :امیدواریم همه آقایان شرایط را درک کنند و طرفداران کاندیداهای شوراها و ریاست جمهوری درفضای مجازی بد اخلاقی،عوام فریبی و دروغ گویی نکنند.
وی در این راستا از معلمین خواست در بحث انتخابات از اخلاق،دیانت،رقابت سالم و آزاد بودن اندیشه ها در چارچوب قانون و تعاملات عرفی صبحت کنند تا مردم با تراز نظام انقلاب اسلامی آشنا شوند نه تراز نظام غربی ها. 
وی ادامه داد: نظام غربی ها به این گونه است که به هر طریقی از جمله دروغ و افترا می خواهند پیروز شوند بخاطر چند مدتی که پست ریاست و مسئولیت به عهده بگیرند.
ایرانی متذکر شد: منتخب مردم ایران باید منتخب فرهنگ،آداب و سنت و نماینده واقعی تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی  باشد.
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک