شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۷۸۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ساعت ۰:۴۸
نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی:

اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری برای راه آهن بجنورد- اسفراین اختصاص نیافت/ جای خالی اعتبار برای آغاز یک پروژه ملی

بنا بود با مصوبه سفر ریاست جمهوری اعتبار 300 میلیون دلاری از محل صندوق توسعه ملی برای پروژه راه آهن اسفراین- بجنورد اختصاص یابد که این مهم تاکنون با گذشت قریب به دو سال محقق نشده است.
اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری برای راه آهن بجنورد- اسفراین اختصاص نیافت/ جای خالی اعتبار برای آغاز یک پروژه ملی,
به گزارش عصر اترک به نقل از سپهرآیین، اعتباری که در سفر نخست ریاست جمهوری به استان برای آغاز عملیات اجرایی راه آهن بجنورد- اسفراین مصوب شد، اختصاص نیافته‌است و این پروژه متوقف است.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امیدواریم ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت در جریان سفر قریب الوقوع رییس جمهوری اختصاص این اعتبار را به عنوان یک زیرساخت اساسی استان مورد توجه قرار دهند، در گفتگو با خبرنگار ما افزود: بنا بود با مصوبه سفر ریاست جمهوری اعتبار 300 میلیون دلاری از محل صندوق توسعه ملی برای پروژه راه آهن اسفراین- بجنورد اختصاص یابد که این مهم تاکنون با گذشت قریب به دو سال محقق نشده است.
هادی قوامی با اشاره به اینکه سال 96 برای راه آهن جوین- اسفراین اعتبار 400 میلیارد ریالی به صورت اسناد خزانه اسلامی مصوب شده است، افزود: سال 95 هم اعتبار 300 میلیارد ریالی برای این پروژه مصوب و تخصیص یافت.
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به سوال خبرنگار خراسان شمالی مبنی بر اینکه آیا مطالبات کارگران راه آهن جوین- اسفراین از سوی پیمانکار و مجری این پروژه پرداخت شده است یا خیر؟، گفت: با اختصاص اعتبار 300 میلیارد ریالی به پروژه راه آهن جوین- اسفراین، اعتبار 80 میلیارد ریالی در اختیار پیمانکار قرار گرفت تا مطالبات خود را پرداخت نماید و باقی مانده این اعتبار نیز بعد از تسلیم صورت وضعیت از سوی پیمانکار به آن پرداخت خواهد شد.
قوامی افزود: پروژه راه آهن جوین- اسفراین در قطعه نخست به طول 25 کیلومتر 90 درصد و قطعه دوم با 30 کیلومتر طول فقط 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
انتهای پیام/
 
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک