شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ساعت ۱۵:۴
امام جمعه بجنورد:

جنگ واقعی دشمن، اقتصادی و فرهنگی است/ تفرقه افکنان، انگلیسی مابانه می خواهند تفرقه ایجاد و حکومت کنند

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه آمریکا در زمینه جنگ نظامی با ایران به گل نشسته است، گفت: جنگ نظامی ای در کار نیست‌، بلکه جنگ واقعی دشمن در حال حاضر در عرصه اقتصاد و فرهنگ است، بنابراین نباید از این مهم غافل بود.
جنگ واقعی دشمن، اقتصادی و فرهنگی است/ تفرقه افکنان، انگلیسی مابانه می خواهند تفرقه ایجاد و حکومت کنند,

به گزارش خبرنگار عصر اترک، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه بجنورد با بیان اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اظهارکرد: برخی از کاندایدهای انتخاباتی در تبلیغات خود موضوع حمله نظامی را مطرح می کنند، در حالی که نباید مردم را از جنگ ترساند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با تاکید بر اینکه آمریکا همه زور خود را به کاربرده و هم اکنون در بحث نظامی به گل نشسته است، افزود: جنگ نظامی در کار نیست‌، بلکه جنگ واقعی دشمن در حال حاضر در عرصه اقتصاد و فرهنگ بوده، بنابراین نباید از این مهم غافل بود.

وی با اشاره به حمله نظامی آمریکا به کره، یادآورشد: آنچه به نظر می رسد شاید حمله نظامی آمریکا به کره، بی ارتباط با انتخابات در کشور نبوده، بنابراین نباید این موضوع سبب ایجاد ترس شود.

وی با اشاره به هزینه های انتخاباتی و پرهیز از اسراف در تبلیغات، گفت: با توجه به اینکه برخی از مردم محتاج نان شب هستند این در حالی است که شاهد هزینه های بسیار و توزیع غذا در برنامه های انتخاباتی هستیم.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: نیازمند، مستضعف و شکم گرسنه هر روز وجود دارد چرا در این ایام آنان را تحویل گرفته اید و در دیگر روز ها بذل و بخشش نمی کنید؟

وی گفت: خرید و فروش رای حرام است، زیرا امکان دارد با یک رای فردی که لایق نیست سر کار بیاید و یا یک فرد توانمند کنار گذاشته شود.

وی با تاکید بر سخن چینی، دروغ و تهمت در میان کاندیداهای انتخاباتی، افزود: افرادی که خواهان ایجاد تفرفه هستند، انگلیسی نبوده اما با رویکرد انگلیسی ها می خواهند تفرقه ایجاد کرده و حکومت کنند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی یادآورشد: برخی می خواهند برای افراد بی عیب، عیب سازی و دیگران را نسبت به آنان بدبین کنند، اما باید مراقب بود که پشت این اقدامات، دشمن قرار دارد.

وی با اشاره به روز کارگر، عنوان کرد: عدم وجود امنیت شغلی از دغدغه های کارگران است که این مهم سبب می شود تا فرد نتواند به درستی کار کند.

وی خاطرنشان کرد: تولید کالای با کیفیت، نیازمند افزایش مهارت کارگران است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به روز سپاه پاسداران، گفت: امروز نام سردار سلیمانی زینت سپاه بوده و نام او یک انسان با اراده و پر جرات را به تصویر می کشد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک