جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ - ساعت ۱۴:۸
فرمانده انتظامی کنگان:

۳ انبار بزرگ نگهداری کالای قاچاق در کنگان شناسایی شد

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: در یک عملیات هماهنگ پلیسی سه انبار بزرگ نگهداری کالای قاچاق در شهر کنگان کشف و ۳۲ میلیارد ریال کالای قاچاق توقیف شد.
۳ انبار بزرگ نگهداری کالای قاچاق در کنگان شناسایی شد,

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رهام رضایی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تشدید طرح‌های عملیاتی پلیس شهرستان کنگان به منظور مبارزه با قاچاق کالا و شناسایی قاچاقچیان حرفه‌ای، پلیس از دست‌کاری و جعل اسناد واردات مقادیر زیادی برنج مطلع و تلاش‌های هدفمند خودرا بر کشف این عمل مجرمانه متمرکز کرد.

وی اضافه کرد: در بررسی های بعدی مشخص شد یک شرکت معتبر و بزرگ مواد غذایی بر اساس مجوزی قانونی مقدار ۶۶ کانتینر برنج را وارد و به چهار استان مرکزی کشور انتقال داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: نماینده این شرکت با دست‌کاری و جعل اسناد و اوراق مجددا اقدام به واردات مقادیری برنج کرده و آن‌را در انبارهای مختلفی نگهداری تا در فرصت مناسب به سایر نقاط کشور منتقل کند.

وی تصریح کرد: در یک عملیات منسجم و با حضور یگان‌هایی از  پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان و همکاری پلیس آگاهی استان تعداد سه انبار محل نگهداری برنج‌های قاچاق در شهر کنگان شناسایی، حدود ۷۰۰ تن برنج به ارزش ۳۲ میلیارد ریال کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، در این عملیات یک نفر متهم دستگیر و با قراری معادل ۴۱ میلیارد ریال روانه زندان شد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک