جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ساعت ۱:۲۲

جزییاتی از جنایت منطقه مرزی میرجاوه

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تایید شهادت ۱۰ نفر از ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه در اثر تیرانداری اعضای گروهک جیش‌الظلم گفت: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شدند.
جزییاتی از  جنایت منطقه مرزی میرجاوه ,

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد در تشریح این حادثه گفت: حدود ساعت ۲۰ چهارشنبه در منطقه مرزی میرجاوه و بین میل ۹۹ و ۱۰۰، ۱۱ نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نفر از ماموران کادری و هشت نفر از سربازان وظیفه هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفته و بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف، متاسفانه هشت نفر از آنان در دم به شهادت رسیده و دو نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسیدند.

دادستان زاهدان با اعلام اینکه حال تنها مجروح این حادثه نیز وخیم گزارش شده است، افزود: نیروهای مرزبانی و سپاه پاسداران به همراه نیروهای امنیتی در حال بررسی حادثه و پیگیری آن هستند.

وی با اعلام اینکه محل وقوع این جنایت،منطقه مرزی دارای پوشش جنگلی است، گفت: متجاوزان گروهک جیش‌الظلم پس از وقوع این جنایت در نقطه صفر مرزی با استفاده از پوشش منطقه بلافاصله به عمق خاک پاکستان متواری شدند.
انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1396/02/08
0
0
شما که بلدید به جای برخورد قاطع و بازدارنده ....محکوم کنید ...به شدت محکوم کنید ...فقط حرافی و ....یاد شهیدان مظلوم ناجا مردان بی ادعاودلاور ...گرامی باد
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک