پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ساعت ۱۸:۲۷
فرماندار شهرستان قروه:

نامزدهای انتخابات شوراها باید قانون پذیر باشند

قروه- فرماندار قروه قانون پذیری را یکی از مهمترین ویژگیهای کاندیداهای شوراها دانست و بر روند تلاش برای مشارکت و حفظ وحدت مردم در کنار امنیت و سلامت انتخابات تأکید کرد.
نامزدهای انتخابات شوراها باید قانون پذیر باشند ,

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز کولانی شامگاه چهارشنبه در نشست توجیهی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قروه، اظهار داشت: موضوع انتخابات در کشور یکی از مباحثی است که مورد تحلیل بسیاری از رسانه ها و کارشناسان کشورهای دیگر قرار گرفته و در رصد نگاه های مختلف می باشد.

به گفته وی انتخابات در هر کشوری معیاری برای سنجش مقبولیت و پذیرش نظام حاکم سیاسی است لذا اصل انتخابات مشارکت مردم و حضور در عرصه تصمیم گیری برای کشور است.

کولانی با اشاره به مؤلفه های انتخابات، تصریح کرد: مشارکت مردم به عنوان یک موضوع ملی اعتبار جهانی داشته و اقتدار سیاسی در داخل و خارج کشور را بالا می برد و در کنار همین مشارکت، وحدت مردم است که منجر به اقتدار ملی می شود و این دو در صورتی محقق می شوند که امنیت و سلامت انتخابات با بی طرفی کامل توسط مجریان مرتبط رعایت و حفظ شود.

وی در ادامه خطاب به نامزدهای شوراهای شهر و روستای شهرستان، مهمترین ویژگی کاندیداها را قانون پذیری دانست و رعایت قانون و احترام به حقوق یکدیگر را از اولویت های برگزاری انتخاباتی سالم عنوان کرد.

 فرماندار قروه با تأکید بر دقت در فضای مجازی و نشر مطالب اصولی، بیان کرد: هیچ بنایی پایه اش با تخریب، توهین، افترا و ... بالا نمی رود و اگر برود سقوط و ریزش آن حتمی است لذا تمامی کاندیداها باید نمایندگان و مسئولان ستادها به همراه هواداران خود را در راستای اجرای صحیح تبلیغات و انتخابات صحیح توجیه و آگاه کنند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک