پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ساعت ۱۷:۴۴

۱۰ گزینه ‌احتمالی من‌یونایتد در صورت خروج دخه‌آ از اولدترافورد +عکس

طبق اخبار منتشر شده دیوید دخه‌آ به احتمال فراوان فصل آینده به مادرید سفر کرده و منچستریونایتد به دنبال جانشین وی باشد.
۱۰ گزینه ‌احتمالی من‌یونایتد در صورت خروج دخه‌آ از اولدترافورد +عکس,

به گزارش خبرگزاری فارس، مدتی پیش روزنامه سان از فروختن ویلا در شهر منچستر توسط دخه‌آ خبر داد. همچنین روزنامه دیلی میرر در گزارش خود عنوان کرد که مورینیو اجازه خروج به دروازه‌بان خود را داده است. 

همه اخبار حاکی از انتقال گلر اول اسپانیا به رئال‌مادرید بوده و شاید باید تنها اتفاقی به مانند سه سال گذشته رخ دهد که این خرید به سرانجام نرسد. 3 سال گذشته به علت دیر ارسال کردن پرونده‌ها این انتقال صورت نگرفت و ناواس گلر اول کهکشانی‌ها شد.

سایت تلگراف در این خصوص، از 10 گزینه احتمالی من‌یونایتد برای جانشینی «دیوید دخه‌آ» خبر داد. 

*1- هوگو لوریس (تاتنهام)

گلر اول تیم ملی فرانسه، این فصل آمار فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته و سهمی بزرگ در موفقیت‌ تاتنهام دارد. وی هم‌ اکنون با 22 گل خورده بهترین دروازه‌بان جزیره نام گرفته است. 

*2- کسپر اشمایکل (لسترسیتی)

شاید پسر، راه پدر را پیش بگیرد و برای سنگربانی یونایتدی‌ها به اولدترافورد بپیوندد. گلر دانمارکی روباه‌ها فصل پیش در قهرمانی غیرقابل باور تیمش نقشی مهم را ایفا کرد.

*3- یان اوبلاک (اتلتیکومادرید)

دروازه‌بان اسلوونی‌ها که جزو کاندیدهای بهترین گلر سال 2016 نیز جای گرفته بود یکی از گزینه‌های منچستریونایتد لقب گرفته است. وی با 25 گل خورده حتی بهتر از ناواس و تراشتگن عمل کرده و مقام نخست را در لالیگا دارد. 

*4- برند لنو (بایرلورکوزن)

گرچه لورکوزن فصل خوبی را نگذراند اما نمی‌توان از استعداد این گلر آلمانی چشم پوشید. وی که در لیست انتخابی «یواخیم لو» برای تیم ملی نیز انتخاب شده یکی از آینده‌های فوتبال معرفی می‌شود. وی اکنون تنها 25 سال داشته و پس از نویر، دروازه‌بان دوم ژرمن‌ها محسوب می‌شود.

*5- روی پاتریشیو (اسپورتینگ لیسبون)

یکی از ستاره‌های یورو که در کنار رونالدو باعث قهرمانی پرتغال شد گلر اسپورتینگ لیسبون است. وی 29 ساله بوده و آمار خوبی در لیگ این کشور از خود به جا گذاشته است. 

*6- سمیر هاندانویچ (اینترمیلان)

گلر 32 ساله نراتزوری‌ها تاکنون در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده و همین عامل باعث شده تا ساز رفتنش را کوک کند. 

*7-جان لوییجی دوناروما (میلان)

گلر آینده‌دار ایتالیایی‌ها مورد توجه سران یونایتد قرار گرفته است. ستاره 19 ساله آماری خوب در میلان ثبت کرده که امیدها را برای ظهور بوفونی دیگر بالا برده است.

*8- جوردن پیکفورد (ساندرلند)

پدیده این فصل لیگ جزیره، جوان 23 ساله تیم قعرجدولی ساندرلند است که جزو کاندیدای بهترین‌ جوان‌های فصل نیز قرار گرفته بود. 

*9- سرجیو رومرو ( دروازه‌بان دوم تیم منچستریونایتد)

با درخشش دخه‌آ هیچگاه نتوانست خود را نشان دهد. عده‌ای معتقد بوده که یونایتد می‌تواند روی این گلر اول آرژانتین حساب باز کرده و به سراغ خرید نرود.

*10- یاسپر سیلسن (بارسلونا)

گلر اول هلند که تابستان از آژاکس به بارسلونا رفت با حضور تراشتگن تنها یک بار پا به میدان گذاشته است. وی 28 ساله بوده و در تیم‌ملی آمار نه خوب و نه بدی از خود به جا گذاشته است. 

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک