شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ساعت ۱۰:۳۹

قالیباف: با کمک مردم ۵ میلیون شغل ایجاد می‌کنم

یک کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید برتغییر سیاست‌های پولی و مالی در کشور، گفت: با کمک مردم ۵ میلیون شغل ایجاد می‌کنم.
قالیباف: با کمک مردم ۵ میلیون شغل ایجاد می‌کنم,

به گزارش ایسنا، محمد باقر قالیباف در گفت‌وگویی با اشاره به مهمترین  مشکلات کشور، گفت: امروز مهمترین مشکل کشور ما بیکاری و شغل است. به مردم قول می‌دهم اگر در طول این دوره توفیق خدمت به مردم را پیدا کنم ۵ میلیون شغل با کمک مردم ایجاد می‌کنم تا بتوانیم بخشی از مشکلات را حل و فصل کنیم.

وی به اهمیت حوزه فناوری و IT اشاره کرد و افزود: برای بخشی از جوان تحصیل کرده و با استعداد که بخش قابل توجهی از آنها  در حوزه فناوری و IT تخصص دارند، شغل وجود دارد.

قالیباف تصریح کرد: در صنایع پتروشیمی ما به ازای هر یک میلیون تن در حوزه پتروشیمی قادریم ۲۰۰ هزار شغل مستقیم و ۴۰۰ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید سیاست‌های پولی و مالی ما تغییر کند و حتماً باید سیستم‌های هوشمند برای اطلاعات جدید مورد توجه قرار گیرد. درعین حال باید مبارزه با قاچاق به عنوان یک کار جدی پیگیری شود.

انتهای پیام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ایران دوست | 1396/02/06
0
0
احمدی نژاد هم این را میگفت!! البته اون وقت نفت 140 دلار بود!!؟؟
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک