پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ساعت ۶:۱۳
معاون اداره کل هواشناسی خراسان شمالی خبر داد:

فردا، خروج سامانه بارشی از استان/ افزایش ۱۰ درجه ای دما

معاون اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از تداوم بارندگی ها در استان تا اواخر وقت امروز خبر داد و گفت: تا ساعات پایانی امروز، تدوام ناپداری ها، وزش باد شدید، رگبار باران ،  رعد و برق و در ارتفاعات مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
فردا، خروج سامانه بارشی از استان/ افزایش 10 درجه ای دما,

نادر نصرتی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: امروز در برخی مناطق احتمال جاری شدن روان آب ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد.
وی اضافه کرد: سامانه بارشی که هم اکنون در استان وجود دارد به تدریج از استان خارج می شود و فردا انتظار افزایش 10 درجه ای دما نسبت به امروز خواهیم داشت.
وی آسمان استان در روز جمعه را صاف و در پاره ای از مناطق کمی ابری پیش بینی کرد.
معاون اداره کل هواشناسی استان همچنین با اشاره به بارش باران از بامداد امروز در استان گفت: بیشتر بارندگی ها از شهرستان مانه سملقان گزارش شده به طوری که از ایستگاه های قاضی، پیش قلعه و درکش به ترتیب 18.1، 18 و 17.9 میلی متر بارندگی گزارش شده است.
نصرتی میزان بارش ها در بجنورد مرکز استان را 4.6 میلی متر اعلام و خاطر نشان کرد: آشخانه 13.3، راز 11.7، گرمه 4.3، فاروج 3.3 ، شیروان 2.4 و جاجرم 2.3 میلی متر بارندگی داشته اند.
انتهای پیام/
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک