پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس انتخابات | کد خبر: ۲۷۸۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ساعت ۵:۴۸
عضو شورای راهبری ستاد حجت السلام رئیسی در خراسان شمالی عنوان کرد:

عقب ماندگی های کشور نتیجه مدیریت های ضعیف است/اجرای قانون باید سرلوحه مدیریتی قوه مجریه باشد

عضو شورای راهبری ستاد حجت السلام رئیسی در خراسان شمالی گفت: هر چند کشور پس از رویداد انقلاب اسلامی به پیشرفت های بسیار خوبی در عرصه های مختلف دست یافته است، با این وجود، در حال حاضر کشور از عقب ماندگی های رنج می برد که این عقب ماندگی ها نتیجه مدیریت های ضعیف بوده است.
عقب ماندگی های کشور نتیجه مدیریت های ضعیف است/اجرای قانون باید سرلوحه مدیریتی قوه مجریه باشد,

به گزارش عصر اترک، موسی الرضا ثروتی، عضو شورای راهبری ستاد حجت السلام رئیسی در خراسان شمالی در نشست خبری شورای راهبری ستاد رئیسی در خراسان شمالی با اصحاب رسانه همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه کشور ایران در عرصه بین المللی یک درصد از جمعیت دنیا و هفت درصد از منابع ثروتی دنیا را برخوردار است، با این وجود، در این کشور از هفت درصد از منابع ثروتی موجود، به درستی بهره برداری نشده است.

وی تصریح کرد: اگر طی سال های گذشته دولت ها مدیریتی صحیحی اعمال می کردند، می توانستیم با بهره گیری از منابع ثروت ساز کشور به پیشرفت و توسعه چشمگیری دست می یافتیم.

ثروتی در ادامه با تاکید بر این نکته که قوه مجریه کشور به ریاستی احتیاج دارد که انقلابی، کارآرا و مدبر باشد تا اهداف انقلاب اسلامی را محقق کند، گفت: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی که کاندیدای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شده اند و با شعار کار و کرامت به این رقابت قدم گذاشته اند و امتحان های خود را در عرصه های مختلف مسئولیتی پس داده اند، توانایی تشکیل یک دولت کارآمد با بکارگیری نیروهای انقلاب و کارآمد را دارا هستند تا بتواند مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

 

وی با تصریح بر این مطلب که فساد و اشرافیگری جامعه را فرا گرفته است، عنوان کرد: حال ضرورت دارد افرادی مدیریت کشور را در دست بگیرند که انقلابی و پیرو خط رهبری و انقلاب اسلامی باشند.

حجت الاسلام الهی فرد، رئیس ستاد مردمی کار و کرامت در خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار کرد: مشتاق تشکیل دولت کریمه هستیم.

وی افزود: این مملکت، رئیس جمهوری می خواهد که راه بنیانگذار انقلاب اسلامی همچنین مقام معظم رهبری را ادامه دهد.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی که یکی از نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است، برخاسته از دو نهاد علمی حوزه و دانشگاه است.

وی افزود: او کارآزموده در مدیریت های کلان کشور است.

حجت الاسلام الهی فرد در ادامه با بیان اینکه دغدغه معیشت، اشتغال و معضل بیکاری در جامعه او را ملزم بر حضور در این دور از رقابت ها کرد، گفت: او در تعامل با بزرگان و صاحبنظران کشور پس از بررسی و شناسایی مشکلات جامعه، راهکارهایی را برای حل مشکلات کشور مد نظر قرار داده تا کشور را از این وضعیت خارج کند.

وی همچنین عنوان کرد: با توجه به اینکه حجت الاسلام رئیس اعلام کرده اند که برای ایران به این عرصه از رقابت ها قدم گذاشته اند، با این وجود، جمنا اعلام می کند که هر طیف سیاسی و حزبی و مردمی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا که او را اصلح می دانند از او حمایت کنند و هر که می خواهد از او حمایت کند، می تواند ستاد تبلیغاتی راه اندازی کند.

 

جواد شاهین فر، رئیس ستاد مرکزی حجت السلام رئیسی در خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: حجت الاسلام رئیسی اعلام کرده اند که اگر رئیس جمهور شوند، رئیس جمهور تمامی مردم ایران خواهند بود.

شاهین فر افزود: او اعلام کرده است که رقیب فقر و بیکاری خواهد بود و شعار دولت او شعار کار و کرامت است.

به گزارش خبرنگار عصر اترک، در این نشست خبری خبرنگاران نیز سوالاتی را مطرح کردند که به این سوالات پاسخ داده شد.

جواد شاهین فر،رئیس ستاد مرکزی رئیسی در خراسان شمالی در پاسخ به این سوال که سرانجام انتخاب نهایی جمنا از میان دو نامزد ( حجت الاسلام رئیسی و قالیباف ) برای فینال رقابت ها کدام یک خواهند بود؟ گفت: حجت الاسلام رئیسی اعلام کرده است که هیچ اختلافی با قالیباف ندارد و با یکدیگر هم نظر هستند.

وی افزود: با این وجود، شاید برنامه های حجت الاسلام رئیسی تغییر کند.

ثروتی، عضو شورای راهبری ستاد رئیسی در خراسان شمالی نیز در این باره پاسخ داد: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید به قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی عمل نکرد، معتقد هستم که روسای جمهور وقتی مدیریت این قوه را در دست می گیرند به اجرای قانون بپردازند و به قانون احترام بگذارند همچنین قانون مدار باشند.

ثروتی همچنین در پاسخ به این سوال که دیده شد برخی از مخالفان دولت تدبیر و امید با حضور در مقابل ستادهای انتخاباتی حسن روحانی با پلاکاردهایی به تخریب او می پردازند، آیا به عقیده جمنا ابراز این رفتارها در این عرصه انتخاباتی قابل توجیه است یا خیر؟ اعلام کرد: از تخریب رقیب انتخاباتی به شدت پرهیز می کنیم.

 

وی افزود: در عین حال، معتقد هستیم این اشخاص از نیروهای اصولگرا نیستند و آنان آسیب دیدگانی هستند که می خواهند اینگونه اعتراضات و خواسته های خود را اعلام کنند.

شاهین فر، رئیس ستاد مرکزی حجت السلام رئیسی در خراسان شمالی در پاسخ به این سوال که برنامه های حجت الاسلام رئیسی برای قشر بانوان چه خواهد بود؟ اعلام کرد: او برای بانوان خانه دار، شاغل، کارمند و مددجو یک بسته حمایتی را مد نظر قرار داده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک