شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۷۸۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ساعت ۱:۴۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان:

جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان گفت: در سال گذشته اعتبارات طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان به طور کامل و100 درصد جذب شد.
جذب 100 درصدی تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان,

به گزارش عصر اترک به نقل از  پایگاه خبری آشخانه، سرهنگ مجیدفغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان گفت: با توجه به منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و پیشرفت مناطق محروم در سال گذشته ارائه تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مبلغ 600 میلیون تومان تسهیلات در قالب صنایع تبدیلی، صنایع دستی، پرورش مرغ بومی،پرورش ماهی، زنبور عسل، گیاهان دارویی و....به متقاضیان پرداخت شد.

سرهنگ فغانی گفت: با توجه به اینکه شهرستان مانه و سملقان قطب کشاورزی استان خراسان شمالی است یکی از طرح های زود بازده و اشتغالزا در شهرستان راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی است که در سال گدشته با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قالب صنایع تبدیلی 5 کارگاه میوه خشک کنی با اشتغال 20 نفر در شهرستان راه اندازی شد.

وی افزود: در سال جاری نیز جهت محرومیت زدایی، ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی در دستور کار خواهد بود و با اولویت بندی مناطق محروم ، درجهت پیشرفت این مناطق، دهستان شیرین سو در دستور کار است و امیدواریم با ارائه تسهیلات در قالب صنایع تبدیلی کوچک و تاثیر گذار در اقتصاد، در محرومیت زدایی این مناطق گام برداریم.

انتهای پیام/ زمانی

 

 

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک