جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ساعت ۷:۳
صفایی گفت :

۲۲۰ شعبه اخذ رای در شیروان پیش بینی شده است

فرماندار شیروان در جلسه شورای اداری شیروان با اشاره به انتخابات پیش رو اعلام کرد 220 شعبه اخذ رای در شهرستان شیروان پیش بینی شده است
220 شعبه اخذ رای در شیروان پیش بینی شده است,

به گزارش عصر اترک نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شیروان فرماندار شیروان در شورای اداری با اشاره به  انتخابات پیش رو گفت : امیدواریم مردم بصیر شیروان همچون گذشته با حضور پر شور در انتخابات  برگ زرینی بر افتخارات این خطه بی‌افزایند.
رئیس ستاد انتخابات شیروان تاکید کرد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی انتخابات آزاد است و وظیفه ما مسئولین است که زمینه حضور حداکثری را فراهم کنیم تا در راستای حرکت آرمان های نظام جمهوری اسلامی قدم های محکمی برداریم.
صفایی انتخابات را مظهر و تجلی اراده ملت در تعیین سرنوشت خود دانست و اضافه کرد: در شهرستان شیروان انتخابات شورای شهر شیروان بصورت الکترونیکی انجام می‌گیرد.
وی گفت : دستگاه های اجرایی باید نیروهای فنی خود را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند تا آموزش های لازم به کاربران داده شود.
فرماندار شیروان با تاکید بر رعایت قانون در تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: انتظار میرود دواطلبین محترم بر رعایت قانون اهتمام ورزند و از آسیب زدن به اموال عمومی اجتناب ورزند
عباسعلی صفایی با اشاره به تعداد شعبه های اخذ رای در این شهرستان گفت : امسال تعداد شعبه های اخذ رای شیروان  در مقایسه با انتخابات دوره قبل افزایش داشته است که بیش از 220 شعبه اخذ رای برای این شهرستان پیش بینی شده است
نماینده عالی دولت در شیروان در پایان اظهار داشت : نباید از امکانات اداری و بیت المال برای تبلیغات به نفع داوطلب خاصی استفاده کرد و از مسئولین خواست بر این امر نظارت کنند.
انتهای پیام / م الف

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک