چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۷۸۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ساعت ۳:۲۵

همایش بزرگ صحرانوردی در اسفراین

دانشکده علوم پزشکی اسفراین، ورزش و جوانان و هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی برای برگزاری شایسته این همایش با هدف ترویج سلامت و تندرستی و معرفی ورزش های همگانی مشارکت کردند.
همایش بزرگ صحرانوردی در اسفراین,
به گزارش عصر اترک به نقل از سپهرآیین، همزمان با آغاز هفته سلامت همایش بزرگ صحرانوردی با حضور ورزشکاران علاقه مند از شهرستان هاو مناطق گوناگون خراسان شمالی در اسفراین برگزار شد.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسفراین با اشاره به میزبانی از 600 فعال ورزشی و کوهنورد از شهرستان های بجنورد، اسفراین، شیروان، صفی آباد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در همایش بزرگ صحرانوردی به خبرنگار ما گفت: این همایش بزرگ با حضور شماری از مسئولان از بارگاه امامزاده سید احمد بن موسی کوران آغاز شد که با فرآیند صحرانوردی به مقصد سایت اسکان عشایر و سد خاکی میان دشت ادامه یافت.
 
دکتر «نادر نیک پرست» افزود: دانشکده علوم پزشکی اسفراین، ورزش و جوانان و هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی برای برگزاری شایسته این همایش با هدف ترویج سلامت و تندرستی و معرفی ورزش های همگانی مشارکت کردند. 
 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک