پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ساعت ۱:۵۱
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد:

بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان به علوم پزشکی خراسان شمالی تحویل داده شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تحویل بیمارستان 220 تختخوابی  آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان به دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.
 بیمارستان 220 تختخوابی شیروان به علوم پزشکی خراسان شمالی تحویل داده شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک،علیرضا مصطفی زاده بورا اظهار کرد:این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل داده شده است و در مرحله شناسایی نقص و ایرادهای احتمالی برای رفع آن است.

وی افزود: این بیمارستان در مساحت 18 هزار مترمربع ساخته شده است که 17 هزار متر مربع مربوط به ساختمان اصلی و 1 هزار متر مربع نیز مربوط به ساختمان های جنبی است.

دکتر مصطفی زاده بورا گفت: اعتبار اجرای  این پروژه 600 میلیارد  ریال است که تا کنون 400 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است و 200 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد:بیمارستان 220 تختخوابی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان در پایان سال 1389 وارد مرحله اجرایی شده است و اکنون آماده تحویل نهایی به دانشگاه پزشکی است تا تجهیز و آماده بهره برداری شود.

در پایان لازم به ذکر است که این بیمارستان دارای بخشهای مختلف نظیر زنان و زایمان، کودکان ، ارتوپدی ، گوش و حلق و بینی و چشم، دیالیز، آزمایشگاه داخلی

Ccu، icu، جراحی، قلب و .... می باشد، که بخش زنان و زایمان براساس استاندارهای روز جهانی و به روش Idr    طراحی و اجرا شده است.

این بیمارستان در روزهای آتی توسط جناب اقای دکتر روحانی ، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران مورد بهره برداری رسمی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک