جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ساعت ۸:۱۷

آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها

 						آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها 					,
ترافیک در باند جنوب به شمال محور کندوان پرحجم و روان بوده و در محور هراز محدوده تونل شماره 2 به علت یک فقره تصادف خسارتی 2 دستگاه سواری، نیمه سنگین است.

به گزارش فارس، بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، وضعیت جوی و ترافیکی صبح روز چهارشنبه مورخ نهم فروردین ۹۶ به شرح ذیل است: 

بارش باران در اکثر محورهای استان لرستان و محورهای نقده و میاندوآب در استان آذربایجان غربی شاهد هستیم.

ترافیک در باند جنوب به شمال محور کندوان پرحجم و روان بوده و ترافیک در محور هراز محدوده تونل شماره 2 به علت یک فقره تصادف خسارتی 2 دستگاه سواری، نیمه سنگین است.

محورهای مسدود نیز شامل محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز، محور پونل-خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد-پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور  فرعی سی سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد، محور شیراز-جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان،  محور استهبان- نی ریز در استان فارس،  محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان،  محور امیدیه-دیلم در استان خوزستان و محور روستای ارم-باوردان در استان هرمزگان هستند.

سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک