جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ساعت ۴:۵۸

اختصاص ۲۰دستگاه اتوبوس برای جابجایی شهروندان سنندجی درروزطبیعت

سنندج-مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج از اختصاص ۲۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی شهروندان در روز طبیعت خبر داد و گفت: در روز۱۳ فروردین در چهار محور اقدام به جابجایی مردم می کنیم.
اختصاص ۲۰دستگاه اتوبوس برای جابجایی شهروندان سنندجی درروزطبیعت ,

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، شکور صلواتی گفت: ناوگان اتوبوس رانی شهرداری تمهیدات لازم را برای رفاه حال شهروندان در روز ۱۳ فروردین را صورت داده است.

وی اظهار داشت: روز سیزدهم فروردین  در تقویم بنام روز طبیعت نامگذاری شده و شهروندان هم در این روز به دامن طبیعت روی می آورند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین مشکلات در روز طبعیت بحث ترافیک در ورودیهای سطح شهر است، بیان کرد: استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی در کاهش و روانسازی ترافیک در این روز بسیار تاثیر گذار است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج از اختصاص ۲۰ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی شهروندان در روز ۱۳ فروردین خبر داد و افزود: اتوبوس های این سازمان در روز طبیعت در چهار محور اقدام به جابجایی شهروندان می کنند.

صلواتی عنوان کرد: ۳ دستگاه از اتوبوسهای این سازمان در مسیر جاده قدیم مریوان (از ۱۷ شهریور تا دو راهی آرندان)  و ۵ دستگاه اتوبوس هم در میدان سهروردی تا سد وحدت اقدام به جابجایی شهروندان می کنند.

وی اعلام کرد: ۶ دستگاه اتوبوس در محور کرمانشاه (سه راه ادب تا پل گزنه) و ۶ دستگاه اتوبوس هم در میدان نبوت به سمت پاسگاه انتظامی صلوات آباد مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج بیان کرد: ناوگان اتوبوس رانی  در روز ۱۳ در تمامی مسیرها در سطح شهر فعال است  ومسیرهای حومه نیز  نظیر دوشان، صلوات آباد، حسن آباد، ننله و باباریز طبق روال عادی آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.  

شکور صلواتی همچنین ادامه داد: اتوبوس ها ی این سازمان  از ساعت ۱۱ صبح در محورهای یاد شده  مستقر هستند و تا پایان روز نیزآماده  جابجایی  شهروندان  در روز طبیعت  هستند.

وی عنوان کرد کرد: در ایام تعطیلات نوروز و با هدف معرفی جاذبه های گردشگری  به مهمانان نوروزی دو دستگاه اتوبوس این سازمان به شکل زیبایی طراحی شده و در اختیار سازمان میراث فرهنگی وگردشگری جهت تور سنندج گردی بصورت رایگان قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج اظهارداشت: امیدواریم با برنامه ریزهای صورت گرفته و اقدامات این سازمان بتوانیم در خدمت رسانی شایسته به شهروندان در آخرین روز از تعطیلات نوروز اقدام وموجبات رضایتمندی همشهریان را نیز فراهم کنیم.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک