جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ساعت ۰:۴۸

۲۴۰۰ مسافر و زائر در امامزاده های خراسان شمالی اسکان یافتند

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: در تعطیلات نوروز امسال تاکنون دو هزار و 400 مسافر و زائر در قالب طرح آرامش بهاری در امامزاده های این استان اسکان یافتند.
2400 مسافر و زائر در امامزاده های خراسان شمالی اسکان یافتند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، حجت الاسلام رئوف سید نژاد اظهار کرد: این تعداد مسافر در امام زاده های طرح آرامش بهاری و همچنین زائر سراهای این استان مستقر شدند.
وی بیان اینکه این تعداد مسافر به علت شرایط نامناسب آب و هوایی و بارش باران در امامزاده های استان اسکان یافتند، افزود: این افراد در 33بقاع متبرکه شاخص این استان اقامت داشتند که در این مکان ها انواع برنامه های فرهنگی برای مسافران برگزار و به سئوالات دینی و احکام نیز پاسخ داده شد.
رئوف سید نژاد با بیان اینکه 38 روحانی از قم در اجرای طرح آرامش بهاری در این استان مشارکت دارند گفت: حضور روحانی در کنار بقاع متبرکه در قالب طرح خیمه های معرفت است و به مسافران و زائران به مشهد مقدس خدمات ارائه می دهند.
وی افزود: در این ایام با برگزاری انواع مسابقات فرهنگی از جمله نقاشی، رنگ آمیزی و سایر به کودکان و نوجوانان نیز جوایزی داده شد.
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک