شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ساعت ۱۸:۵۱
مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

کاهش ۲۰درصدی استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در لرستان

خرم آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون شاهد کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.
کاهش ۲۰درصدی استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در لرستان,

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند ۹۵ تا صبح هشتم فروردین ماه سال جاری ۱۰۱ هزار و ۳۶۸ نفر با استفاده از ۱۰ هزار و ۵۴۶ دستگاه اتوبوس در لرستان جابه جا شده اند، اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش نشان می دهد.

وی اصلاح ۵ نقطه معرفی شده توسط پلیس از جمله پل یاس و جهان آباد، انجام ۴۵ عملیات خاص برای بهسازی، ایمن سازی راه ها، زیباسازی محوطه قرارگاه پلیس راه و پاسگاه های چالانچولان و الشتر، نصب تابلوی معرفی نقاط گردشگری در ورودی های استان برای اولین بار، زیباسازی ورودی های استان، آشکارسازی تمام نقاط و مقاطع پرتصادف و ... را از عمده فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه تاکنون ۱۳۰ کیلومتر روشنایی موجود در راه های اصلی استان به روزرسانی شده است، گفت: در حال حاضر هیچگونه خاموشی در محورهای اصلی استان نداریم.

زندی فر با اشاره به آماده باش نیروهای راهداری یادآور شد: از ۲۸ اسفندماه ۹۵ تا چهارم فروردین ماه سال جاری بدون استثنا هر شب عملیات برف روبی در سطح جاده های استان انجام شده و می توان گفت حالت زمستانی حکم فرما بوده که سبب شده علی رغم لکه گیری شاهد بروز عوارضی در سطح راه ها باشیم اما خوشبختانه نیروها به صورت شبانه روزی در حال اصلاح و لکه گیری هستند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com

برچسب ها:

با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک