جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس علمی و فناوری | کد خبر: ۲۷۸۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ساعت ۱۳:۵۸
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی :

خدمات دهی ۲۳ تیم راهداری درایام نوروز به مسافران نوروزی /شناسایی ۳۳۷نقطه پرحادثه دراستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی تعداد کشت راهداری در ایام نوروز را 23 تیم اعلام کرد وگفت: 200 خودرو سبک و نیم سبک با تعداد 250 نیرو در ایام نوروز به مسافران خدمات دهی می کنند.

به گزارش خبرنگار عصر اترک، مشتری، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار عصر اترک  با بیان این که تاکنون 121 هزار تن راه های اصلی و شریانی روکش و آسفالت شده است، گفت:دراین راستا 53 هزار تن راه های روستایی استان روکش و آسفالت شد.
وی از خط کشی راه های استان به میزان هزار و 500 کیلومتر در طی سال جاری خبرداد وگفت: در حال حاضر به خاطر سفرهای نوروزی و آسان بودن تردد به ویژه در شب خط کشی ها در محورهای اصلی و مواصلاتی را شروع کردیم.
مشتری به اصلاح تابلوها و علایم رانندگی اشاره کرد وگفت: تاکنون در رابطه با شبکه های روشنایی و اصلاح شبکه های روشنایی 80 کیلومتر در طول راه های روستایی انجام شده است.
وی افزود: همچنین اقداماتی در خصوص آرام سازی ترافیک در مناطق مسکونی و تقاطع ها در طول محورها به صورت دائم وموقت درحال انجام است.
وی از اصلاح شیب شیروانی در محور بجنورد- جنگل گلستان خبرداد وافزود: باتوجه به دوطرفه شدن این محور درحال حاضر با کاهش تصادفات مواجه هستیم.
مشتری با اعلام این که درحال حاضر 337 نقطه پرحادثه طی سال 95-94 در استان شناسایی شده است، اظهار داشت: این نقاط به کمیسیون ایمنی کشور معرفی شد که 96 نقطه پرحادثه به استان معرفی کردند.
وی افزود: از این تعداد 51 نقطه پرحادثه در محور راه های شریانی واصلی، 28 نقطه فرعی و 17 نقطه در راه های روستایی شناسایی شد.
وی به تفکیک شهرستانی نقطه پرحادثه اشاره کرد وگفت: دراین راستا نقاط پرحادثه در شهرستان بجنورد 41 نقطه، شیروان 17 نقطه، فاروج یک نقطه، مانه وسملقان 19 نقطه، گرمه 7 نقطه، راز 11 نقطه شناسایی شد.
مشتری با اشاره به بازدیدهای مشترک با مجموعه پلیس راه و راهداری از جمله اقدامات موثر در این حوزه را شناسایی نقاط پرحادثه، نصب چراغ چشمک زن، اجرای شیارهای لرزاننده واصلاح شیب های شیروانی ... اعلام کرد.
وی از 19 راهدارخانه مستقر برای استقبال مسافران نوروزی در استان خبر داد وگفت: از این تعداد 15 راهدارخانه ثابت و 4 راهدار خانه سیار هستند در ایام نوروز خدمات به مسافران نوروزی ارائه می دهند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل خراسان شمالی  تعداد کشت راهداری در ایام نوروز را 23 تیم اعلام کرد وگفت: 200 خودرو سبک و نیم سبک با تعداد 250 نیرو در ایام نوروز به مسافران خدمات دهی می کنند.
وی از پیش بینی استقرار ایستگاه صلواتی در ورودی های استان خبرداد وافزود: پکیچ های نوروزی و تهیه اطلاعات شناسایی نقاط پرحادثه در ایستگاه ها برای مسافران تهیه شده است.
وی به آغاز عملیات لک گیری آسفالت محورهای مواصلاتی در اکثر شهرستان های استان اشاره کرد وگفت: درحال حاضر حدود 60 درصد محورهای استان لک گیری شده است.
انتهای پیام/ب

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک