چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس انتخابات | کد خبر: ۲۷۸۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ساعت ۶:۲۸
در دومین روز از ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراها؛

۴۰۰ نفر در خراسان شمالی نامزد شدند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی از ثبت نام 400 نامزد برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری از روز گذشته تاکنون خبر داد.
400 نفر در خراسان شمالی نامزد شدند,

محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک، منطقه خراسان شمالی، گفت: از این تعداد 98 نفر دارای سابقه عضویت در ادوار گذشته شوراها بوده اند.

ایرانی افزود: ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری تا تاریخ شش فروردین ماه ادامه خواهد یافت و تمدید نخواهد شد.

وی درباره تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری و حوزه انتخابیه این دور از انتخابات نیز عنوان کرد: برای این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری یک هزار و 68 صندوق در سطح استان در نظر گرفته شده که از این تعداد 303 صندوق شهری، 751 صندوق روستایی و 15 صندوق عشایری است.

وی افزود: بطور کلی دو هزار و 389 نفر به عنوان عضو در این دور از انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری انتخاب خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان همچنین گفت: 22 حوزه انتخابیه شهری، 724 حوزه انتخابیه روستایی و سه حوزه انتخابیه روستایی برای این دور از انتخابات شورا در این استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش عصر اترک، 2389عضو در پنجمین دوره انتخابات شوراها در این استان انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک