شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۲۷۸۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ساعت ۳:۴
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی :

برگزاری مراسم تحویل سال نو درتمام بقاع متبرکه استان/ تهیه نقشه از تمامی امامزادگان برای مسافران نوروزی

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برگزاری مراسم تحویل سال نو درتمام بقاع متبرکه استان و تهیه نقشه ای از تمامی امامزادگان استان برای مسافران نوروزی خبرداد.
 برگزاری مراسم تحویل سال نو درتمام بقاع متبرکه استان/ تهیه نقشه از تمامی امامزادگان برای مسافران نوروزی,

حجت الاسلام علی اکبر صفری، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در گفت وگو با خبرنگار عصر اترک با اعلام این که در روز تحویل سال  جدید در همه بقاع استان برنامه تحویل سال نو برگزار می شود، گفت: یک ونیم ساعت قبل از تحویل سال نو برنامه ای ویژه برای عموم مردم درمحل امامزادگان سید عباس(ع)بجنورد و سایر امامزادگان همراه با سخنرانی ، مولودی و دعا لحظه تحویل سال نو برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین بعداز تحویل سال نو پخش مستقیم بیانات مقام معظم رهبری در تمام امامزادگان شهرستان های استان و ویژه امام زاده سید عباس(ع) بجنورد مرکز استان برگزار می شود.
حجت الاسلام صفری یکی از مباحث مهم در طرح آرامش بهاری را موضوع بحث عفاف و حجاب بانوان عنوان کرد وگفت: دراین راستا  غرفه ای برای بانوان در خصوص مسئله مهم  امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب درجوار امامزادگان برپا می شود.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان شمالی درباره ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف نیز گفت: سال گذشته در طرح آرامش بهاری نوروز بیش از 15  مورد وقف جدید در کل استان داشتیم.
وی افزود: برهمین اساس، امسال هم بنا داریم دراین قسمت پررنگ تر از سال قبل ورود پیدا کنیم.
حجت الاسلام صفری از تهیه نقشه از تمامی امامزادگان استان برای مسافران نوروزی ومردم استان خبرداد وگفت: همچنین درجوار تمام امامزادگان نمایشگاه محصولات فرهنگی برپا خواهد شد.
انتهای پیام/ب

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک