پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ساعت ۰:۳۹
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

ترویج امر به معروف و نهی ازمنکر لسانی نیاز به عزم همگانی دارد

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید مردم و مسئولین بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر لسانی در جامعه تلاش کنندو تحقق این امر به عزم همگانی نیاز دارد.
ترویج امر به معروف و نهی ازمنکر لسانی نیاز به عزم  همگانی دارد,

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بر ترویج و تببین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و اظهار کرد: باید مردم و مسئولین بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر لسانی در جامعه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری ترویج و تبیین امر به معروف و نهی از منکر به صورت لسانی در جامعه نیاز به عزم همگانی دارد و این امر مهم مختص زمان خاصی نیست.

خاتمی تاکید کرد: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر برای کسی پوشیده نیست و اگر این فریضه مهم ترک شود دشمن بر مردم تسلط می‌کند و فساد جامعه را در بر می‌گیرد.   

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: توجه  به امر به معروف ونهی از منکر جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی و مشکلات را می گیرد بنابراین باید به آن توجه داشته باشیم و مدیریت لازم باید در دستور کار قرار گیرد.

خاتمی تصریح کرد:  همه آحاد جامعه در برابر فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئول هستند و همه آحاد مختلف جامعه باید نسبت به این امر مهم حساسیت ویژه ای باید داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ترویج امر به معرف ونهی از منکر در جامعه اشاره کردو افزود: ترویج این امر مهم وظیفه همگانی است و مختص فرد و نهاد خاصی نیست.

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک