شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ساعت ۱۱:۴
در گفت‌وگو با فارس

&#۱۷۱;بن‌بست وثوق&#۱۸۷; کوتاه می‌شود/ آماده‌سازی فیلم در ۲ نسخه

فیلم ‌«بن‌بست وثوق» برای نمایش عمومی در ایران ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کوتاه می‌شود.
«بن‌بست وثوق» کوتاه می‌شود/ آماده‌سازی فیلم در ۲ نسخه,

حمیدرضا کاویانی کارگردان فیلم «بن بست وثوق» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره آماده‌سازی فیلم برای اکران عمومی گفت: نسخه‌ای که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد به دلیل  نزدیکی زمان فیلمبرداری تا شروع جشنواره کوتاه بود به همین دلیل زمان پست پروداکشن و کار روی تدوین و صدا بسیار کم بود و ما نتوانستیم به نتیجه مطلوب خودمان برسیم. برای نمایش عمومی فیلم روی تدوین و صداگذاری دوباره کار خواهیم کرد.

وی درباره آماده سازی فیلم برای جشنواره و اکران عمومی گفت: فیلم در دو نسخه آماده می‌شود. نسخه‌ای که در جشنواره به نمایش در‌آمد نسخه مناسب جشنواره با در نظر گرفتن حوصله و ذائقه مخاطب حرفه‌ای جشنواره ای بود که زمان آن  120 دقیقه در نظر گرفته شد.  اما برای نمایش عمومی 10 تا 15 دقیقه فیلم کوتاه می‌شود تا مناسب ذائقه مخاطب باشد. 

کاویانی درباره زمان مناسب اکران فیلم گفت: درخواست پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه دادیم و احتمالاً  اکران دوم نوروز یا تابستان خواهیم بود. این دو تایم، فصل  مناسبی برای اکران فیلم  است.

انتهای پیام/ 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک