پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ساعت ۸:۵۰
معاون استاندار خراسان شمالی:

راه‌اندازی پروژه‌های روستایی خراسان شمالی در دستورکار مدیران باشد

بجنورد- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: توجه به راه‌اندازی پروژه‌های روستایی باید در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باشد.
راه‌اندازی پروژه‌های روستایی خراسان شمالی در دستورکار مدیران باشد,

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدحسین علی نیا در جلسه کمیته پایش و ارزیابی پروژه بین‌المللی منارید استان اظهار داشت: توجه به توسعه روستایی مورد تأکید دولت تدبیر و امید است.

علی نیا افزود: ایجاد هماهنگی و همگرایی و پرهیز از موازی کاری در امور مختلف نیاز اصلی توسعه روستایی است.

وی ادامه داد: بحث آموزش و فرهنگ‌سازی در مسائل مختلف جوامع روستایی بسیار اهمیت دارد، به‌عنوان‌مثال روش‌های نوین کشاورزی برای استفاده‌ بهینه و حفظ منابع آبی باید از سوی متولیان امر آموزش داده شود.

وی بیان کرد: موضوعات و مسائل اجتماعی در مناطق روستایی و تلاش برای ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار نیز باید موردتوجه قرار گیرد.

علی نیا تصریح کرد: حفظ و تقویت اعتماد عمومی بسیار ارزشمند است و ایجاد گفت‌وگو و عملکرد دوجانبه‌ صادقانه سبب جلب اعتماد مردمی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی افزود: نشست و گفت‌وگو با نمایندگان جوامع محلی برای انتقال دغدغه‌ها و نقطه نظرات مردم در خصوص اجرای پروژه‌ها در مناطق روستایی سبب می‌شود پیگیری‌ها در خصوص راه‌اندازی پروژه‌ها مطلوب‌تر از گذشته باشد.

علی نیا گفت: راه‌اندازی یک پروژه‌ موفق نیازمند همدلی و همگرایی است و امیدواریم پروژه بین‌المللی منارید استان یکی از این پروژه‌های موفق باشد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک