شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ساعت ۴:۲۰
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

پیش بینی جمع آوری ۲ میلیارد تومان کمک نقدی در جشن نیکوکاری امسال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی به یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک نقدی در جشن نیکوکاری سال گذشته اشاره کرد و اظهارامیدواری کرد: امسال این مبلغ 30 درصد افزایش داشته باشد.
پیش بینی جمع آوری 2 میلیارد تومان کمک نقدی در جشن نیکوکاری امسال,

به گزارش عصر اترک، عباس اهرابی در نشست خبری با خبرنگاران استان، شعار امسال جشن نیکوکاری را "بهار همدلی و شکوه مهربانی"اعلام کرد وگفت: امسال جشن نیکوکاری از 18 تا 20 اسفند در سطح مدارس، کمیته امداد و میعادگاه های نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود.
وی برگزاری مراسم جشن نیکوکاری امسال را 18 اسفند ویژه مدارس در سراسر کشور، 19 اسفند پایگاه های کمیته امداد امام خمینی(ره) و 20 اسفند در میعادگاه های نماز جمعه عنوان کرد.
اهرابی دراین زمینه همیاری، همکاری و مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی،خیرین و مردم نیکوکار استان خواستار شد وافزود: دراین راستا مردم می توانند به منظور اطلاعات بیشتر از پایگاه ها و مراکز نیکوکاری کمیته امداد به آدرس ایمیل EMDAD.IR و یا سامانه پیامکی #058*8877*جهت کمک به مردم نیازمند اقدام کنند.
وی به یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک نقدی در جشن نیکوکاری سال گذشته اشاره کرد و اظهارامیدواری کرد: امسال این مبلغ 30 درصد افزایش داشته باشد.
اهرابی پیش بینی کمک های نقدی  جشن نیکوکاری امسال را 2 میلیارد تومان اعلام کرد واظهارداشت: تاکنون 770 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شده است.
وی از مردم استان تقاضا کرد: به منظور کمک به نیازمندان تا حد امکان مبالغ نقدی اهدا کنند تا افراد نیازمند بتوانند براساس سلیقه خودشان خرید داشته باشند و اگر هم کالای اهدا می کنند کالای نو باشد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع 5 هزار سبد کالا ویژه مددجویان کمیته امداد در آستانه سال نو خبرداد وگفت: درحال حاضر مرحله اول تمام شده و مرحله دوم نیز به زودی توزیع خواهد شد.
88 یتیم دراستان حامی ندارند
اهرابی در ادامه به وجود 3 هزار و 927 یتیم در استان اشاره کرد وگفت: برای این تعداد یتیم به همین تعداد حامی دراستان وجود دارد.
وی اظهار داشت: تنها  88 نفر از ایتام آن هم به دلیل داشتن سن بالا تاکنون نتوانستیم حامی پیدا کنیم.
وی افزود: به همین منظور برای هر یتیم به طور متوسط در استان ماهیانه 140 هزارتومان واریزی از سوی حامیان داریم که به طور حتم در شب های معنوی از جمله شب قدر این رقم افزایش می یابد.
برخورداری 6 هزار و 153 نفر از مددجویان از بیمه تامین اجتماعی 
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین تعداد مددجویان برخوردار از خدمات بیمه های اجتماعی در سطح استان را 6 هزار و 153 نفر اعلام کرد وگفت: برای این تعداد تاکنون 4 هزار و 500 میلیون تومان هزینه شده است.
وی تعداد مددجویان کمیته امداد  بهره مند از خدمات درمانی را 14 هزار و 892 نفر ذکر کرد که  تاکنون 4 میلیارد تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/ب

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک