سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ساعت ۱:۲۵
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد:

ورود ۴۴۸۶ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی زنجان

زنجان- مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: براساس آمار طی ۱۱ماه سال ۹۵ تعداد ۴ هزار و ۴۸۶ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی زنجان وارد شده که ۴ هزار و ۵۸۶ فقره پرونده مختومه شده است.
ورود ۴۴۸۶ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی زنجان,

مرتضی ممیزی در گفتگو با خبرنگار مهر  افزود: براساس آمار و عملکرد ، در ۱۱ماه سال ۹۵ تعداد ۴ هزار و ۴۸۶ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان  زنجان وارد شده  که ۴ هزار و ۵۸۶ فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اظهار کرد:  پرونده های وارد شده  در ۱۱ ماهه سالجاری به تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش کالا و خدمات تعداد ۳۸۷ پرونده ،قاچاق کالا ۷۴۶ پرونده و در بخش بهداشت ،دارو و درمان ۶۵۳ پرونده وارد وپس از سیر مراحل قانونی مختومه شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در بخش کالا و خدمات: ۱۰۲.۶ درصد ،قاچاق کالا و ارز ، ۱۰۲.۷ درصد و در بخش بهداشت،دارو و درمان ،۱۰۰.۲ درصد است.

ممیزی تاکید کرد: بر اساس آراء صادره متخلفان در سال ۹۵ جمعا به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر ۲۹۸ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال محکوم شدند و طی  ۱۱ ماهه سال ۹۵ بیشترین تخلف ثبت شده در استان زنجان تخلف عدم درج قیمت ۹۹۶ پرونده و پس از آن تخلف گرانفروشی با ۴۸۹ پرونده وارده بوده است.

وی گفت: در بخش قاچاق کالا ، بیشترین محموله مکشوفه در استان  زنجان پوشاک ،سیگار،لوازم آرایشی و بهداشتی و گوشی تلفن همراه بوده است و در بخش قاچاق سیگار و دخانیات تعداد ۵۷ محموله قاچاق در استان زنجان کشف و بلافاصله نسبت به تشکیل پرونده و رسیدگی اقدام شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان میزان جریمه نقدی قاچاقچیان سیگار را  ۶۴ میلیارد ریال اعلام کرد.

ممیزی وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی را رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه عنوان کرد و افزود: این اداره در سه حوزه وظایف خود را انجام می دهد و رسیدگی به تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی صنوف در حق مصرف کنندگان انجام می شود از جمله وظایف این اداره است.

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک