جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ساعت ۵:۳۷
معاون سیاسی امنیتی خراسان شمالی اعلام کرد:

انتصاب مدیرکل سیاسی استانداری، به زودی/تبلیغات انتخاباتی را به طور جدی رصد می کنیم

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: انتصاب مدیر کل سیاسی استانداری استان به زودی انجام خواهد شد که با انجام این انتصاب، مدیر کل جدید سخنگوی انتخابات شوراهای شهر و روستای استان برای انتخابات سال 96 خواهد بود.
انتصاب مدیرکل سیاسی استانداری، به زودی/تبلیغات انتخاباتی را به طور جدی رصد می کنیم,

محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: هنوز مدیر کل سیاسی استانداری استان منصوب نشده است که انتصاب مدیر کل جدید پس از سفر استاندار به اروپا انجام می شود.
ایرانی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر مهرداد ابراهیمی که رئیس شورای اطلاع رسانی استان است به عنوان سخنگوی انتخابات شوراهای شهر و روستای استان در انتخابات سال 96 معرفی شده است، با این وجود، با انتصاب مدیر کل سیاسی استانداری استان، سخنگوی انتخابات پیش رو، مدیر کل جدید خواهد بود.
وی در بخشی دیگر از سخن خود در پاسخ به این سوال که دادستان شهرستان شیروان درباره آغاز فعالیت های زود هنگام برخی از کاندیداها هشدار داده، آیا در این زمینه پرونده ای تشکیل شده است یا خیر؟ اظهار کرد: تا به حال حاضر هنوز هیچ گزارشی مبنی بر انجام تبلیغات زود هنگام و یا تخلفات انتخاباتی از سوی کاندیداهای احتمالی به ستاد انتخابات استان گزارش نشده است.
وی با دعوت از تمامی کاندیداهای احتمالی انتخابات شوراهای شهر و روستای استان به رعایت قانون، انصاف و عدالت، عنوان کرد: بر اساس قانون به کاندیداهایی که قصد نامزدی در انتخابات را دارند، پس از انجام ثبت نام ها هشت روز فرصت معرفی و انجام تبلیغات و ارائه برنامه داده خواهد شد.
ایرانی با تصریح بر این مطلب که هیات نظارت و هیات اجرایی انتخابات استان به طور جدی هرگونه تخلف انتخاباتی را در قبل از آغاز رسمی ثبت نام و پس از آن را رصد می کنند، اعلام کرد: تخلفات در زمان تایید صلاحیت این کاندیداها رسیدگی خواهند شد و مورد توجه قرار می گیرند.
وی همچنین یادآور شد: رفتارهای شائبه آمیز تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی نیز قانون شکنی است که به عنوان جرم و تخلف انتخاباتی محسوب می شود و با آن برخورد خواهد شد.
وی تمامی کاندیداهای احتمالی را به رعایت قانون دعوت و توصیه کرد: عجله نکنید، در مدت هشت روزه مشخص شده، می توانید برنامه ها و دیدگاه های خود را به اطلاع عموم مردم برسانید.
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی درباره هزینه کردهای انتخاباتی کاندیداها نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه در برخی از مواقع شاهد هستیم که پول هایی از مبادی غیر قانونی وارد جریان تبلیغات انتخاباتی می شود، با این وجود، این جرایانات را رصد می کنیم.
وی تاکید کرد: مردم، خود آگاه هستند و قضاوت می کنند هنگامیکه برای انتخابات شوراهای شهر و روستا هزینه های آنچنانی خرج شود، ریشه این پول ها از کجا است و از کجا آمده است.
ایرانی با تاکید بر این نکته که مردم تحت تاثیر تبلیغات زود هنگام و گسترده قرار نگیرند، گفت: به عقیده بنده مردم باید به برنامه، اندیشه و تفکر کاندیداها رای دهند.
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک