چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ساعت ۵:۴۷
هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)؛

خراسان شمالی میزبان سه شهید گمنام می‌شود

بجنورد- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با ایام دهه دوم فاطمیه، پیکر مطهر سه شهید گمنام در خراسان شمالی تشییع و تدفین می‌شود.
خراسان شمالی میزبان سه شهید گمنام می‌شود,

احیا محمد امیری در گفتگو با خبرنگار مهر از تشییع و تدفین پیکر مطهر سه شهید گمنام در خراسان شمالی خبر داد و گفت: پیکر پاک این شهدا در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) تشییع می‌شود.

سرهنگ امیری بابیان اینکه این مراسم هم‌زمان با سراسر کشور در مرکز خراسان شمالی برگزار می‌شود، افزود: روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه مراسم استقبال از شهدا در بجنورد انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: هم‌زمان با شب شهادت حضرت فاطمه(س) برنامه وداع با شهدا با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار مرکز استان برگزار می‌شود.

سرهنگ امیری با تأکید بر اینکه مراسم محوری تشییع شهدا در بجنورد برگزار خواهد شد، گفت: پس از پایان این مراسم، پیکر مطهر شهدا برای خاک‌سپاری به محل‌های تعیین‌شده انتقال خواهند یافت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار کرد: محل تدفین پیکر مطهر این سه شهید گلگون‌کفن به‌طور قطعی مشخص نشده است.

وی افزود: در حال حاضر پیکر پاک ۵۶ شهید گمنام در ۲۵ نقطه از خراسان شمالی به خاک سپرده‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت یادمان‌های شهدا در ۱۷ نقطه خراسان شمالی به اتمام رسیده، عنوان کرد: تا پایان نیمه اول سال آینده، تمام یادمان‌های شهدای گمنام استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک