یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ساعت ۵:۴۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی مطرح کرد:

آغاز گشت نظارتی بر بازار شب عید خراسان شمالی/ فعالیت ۱۰۰ بازرس

بجنورد- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از آغاز بازرسی و نظارت طرح نوروزی با فعالیت ۳۰ بازرس و ۷۰ بازرس افتخاری در سطح استان خبر داد.
آغاز گشت نظارتی بر بازار شب عید خراسان شمالی/ فعالیت ۱۰۰ بازرس,

یحیی نیکدل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با  توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و شروع سال جدید اجرای طرح نظارت بر بازار شب عید در خراسان شمالی آغاز شده است.

نیکدل  بابیان اینکه این طرح تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت، افزود: ۱۰۰ بازرس در قالب ۳۰ بازرس ثابت و ۷۰ بازرس افتخاری بر بازار شب عید نظارت دارند.

وی عنوان کرد: سامانه ۱۲۴ در ایام نوروز آماده پاسخگویی و ثبت شکایات و نظرات مردمی در تمام شهرستان‌های خراسان شمالی فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: کشیک‌های نوروزی و گشت‌های نظارت و بازرسی در ایام نوروز، مانند سایر روزها فعالیت دارند و با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، سطح عرضه و غیره برخورد می‌کنند.

نیکدل تصریح کرد: در این مرحله کالاهایی ازجمله پوشاک، کیف و کفش، آجیل و شیرینی، مرغ و گوشت، میوه همچنین خدماتی از قبیل حمل‌ونقل درون‌شهری، رستوران‌های بین‌راهی و درون‌شهری، هتل‌ها، مکان‌های اقامتی، قالی‌شویی، خشک‌شویی و آژانس‌های مسافرتی مورد نظارت و بازرسی بیشتری قرار می‌گیرند.

وی افزود: این نظارت و کنترل در تمام مراحل تأمین، توزیع، نحوه ارائه خدمات و کالا و قیمت آن‌ها، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین نیازهای عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارش‌های مردمی انجام می‌شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک