پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ساعت ۴:۵۴

بیانیه مجمع علمای خراسان شمالی در خصوص محکوم کردن سخنان استاندار خراسان جنوبی

مجمع علمای خراسان شمالی با صدور بیانیه ای سخنان استاندار خراسان جنوبی پیرامون مردم دیندار و ولایت مدار استان خراسان شمالی را محکوم کردند.
بیانیه مجمع علمای خراسان شمالی در خصوص محکوم کردن سخنان استاندار خراسان جنوبی,

به گزارش عصر اترک متن کامل بیانیه بدین شرح است: در بیان رهبر معظم انقلاب ملت غیور و انقلابی استان خراسان شمالی به عنوان مردمی غیور، دین دار، بانشاط و سرزنده معرفی شده اند، نشاط و سرزندگی مردم این استان بود که در مبارزات علیه رژیم ستم شاهی و همچنین دوران دفاع مقدس 50 سردار، دو هزار و 772 شهید و شش هزار جانباز و آزاده را تقدیم اسلام انقلاب کرد.
وقتی بیانات گوهربار امام مسلمین پیرامون اوصاف زیبایی مردم خراسان شمالی می نگریم ، می بینیم که معظم له با چه صفات ولایی مردم این استان را توصیف کرده اند.
مع الاسف امروز شاهد هستیم، کسانی که خود را فرزند این خطه می دانند با کلام نا زیبای خود ملت غیور، متدین، ولایی و شهید پرور این استان را به گونه ای توصیف می کنند که سب خدشه دار شدن وجهه این مردم می شوند.
لذا مجمع علمای استان خراسان شمالی سخنان به دور از شان استاندار خراسان جنوبی پیرامون مردم غیرتمند، شجاع و شهید پرور استان را قویا محکوم کرده و از وزیر محترم کشور خواهان اند با نامبرده برخورد مناسب داشته باشند.
مجمع علمای خراسان شمالی
انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک