یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ساعت ۴:۴۹
معاون توسعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی:

تامین هزینه های طرح سلامت باید از منابع عمومی بی نیاز شود

قزوین- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید سیاست های حوزه سلامت کشور را از دریافت منابع عمومی به درآمدزایی سوق دهیم.
تامین هزینه های طرح سلامت باید از منابع عمومی بی نیاز شود,

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی صدرالسادات روز چهارشنبه در سی و سومین همایش معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه تامین هزینه های طرح سلامت باید از منابع عمومی بی نیاز شود اظهار کرد: با ارائه برنامه هایی می توان با آسیب شناسی درست و تلاش برای رفع موانع، به سمت درآمدزایی بیشتر حرکت کرد.

وی، این امر با تربیت نیروهای کارشناس آشنا به برنامه و با شناسایی ساختارهای نیازمند تغییر، محقق خواهد شد.

شناسایی ظرفیت های درآمدزا، اصلاح دستورالعمل و فرایندها و استفاده از ظرفیت های واگذاری، سایر بسترهای درآمدزایی بود که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، به آنها اشاره کرد.

صدرالسادات با ارائه گزارشی از دریافتی های سال جاری و برنامه اقدامات تامین مالی تا پایان سال، اظهار امیدواری کرد با دریافت اوراق مرابحه و همکاری سازمان های بیمه گر، تا قبل از پایان سال، شرایط مالی بهتری برای حوزه سلامت کشور فراهم شود.

وی با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده برای تامین منابع، گفت: باید کارگروه ها فعال شوند و با استفاده از سامانه های طراحی شده، به سمت آینده بهتر حرکت کرد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک