پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ساعت ۱:۵۹
رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس اعلام کرد:

فعالیت دانش بنیان در روستاهای قشم با فناوری آی تی

قشم - رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس از برنامه راه اندازی فعالیت های دانش بنیان حوزهIT در روستاهای جزیره قشم خبر داد.
فعالیت دانش بنیان در روستاهای قشم با فناوری آی تی,

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود رضا آقا میری صبح چهارشنبه در پانزدهمین نشست رئیسان پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور که در استان هرمزگان و در محل پارک زیست فناوری قشم برگزار می شود، گفت: شرکت  پارک زیست فناوری خلیج فارس در منطقه آزاد قشم برای راه اندازی فعالیت های دانش بنیان در رشته IT با بهره از نیروهای دیپلم در روستاهای جزیره قشم برنامه ریزی کرده است.

وی با اعلام اینکه مرز ابی ۲۲۰۰ کیلومتری کشورمان فرصت مناسبی برای هدایت شرکت های دانش بنیان برای کسب درآمد از محصولات دریایی است، افزود: جزیره قشم با داشتن ظرفیت های منحصر به فرد در بخش دریایی شرایط بسیار ارزشمند برای سرمایه گذاری فعالان دانش بنیان در بخش دریایی محسوب می شود.

رئیس پارک زیست فناوری خلیج فارس از کشورهای همسایه در خلیج فارس و آسیای میانه به عنوان مهمترین بازار فروش محصولات دانش بنیان ایران نام برد و گفت: با توجه به نیاز اربیل عراق، افغانستان، امارات، ترکیه و کشورهای آسیای میانه به محصولات دانش بنیان ایران، به نظر می رسد  بهترین مقصد صادرات محصولات دانش بنیان فعالان این حوزه به همین کشورها است.

وی تاکید کرد: حرکت به سمت پارک های تخصصی مهمترین نیاز فعالیت پارک های علم و فناوری محسوب می شود و مرکز پارک زیست فناوری قشم نیز براساس این سیاست با محوریت فعالیت های دانش بنیان حوزه دریایی تشکیل شده است.

تیمی متشکل از رئیسان ۳۹ پارک فناور کشور و مسئولان مراکز رشد به سرپرستی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای شرکت در پانزدهمین همایش سالانه مشترک روسای پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور در استان هرمزگان و به میزبانی پارک زیست فناوری خلیج فارس طی دو روز چهارم و پنجم اسفندماه در قشم حضور دارند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک