شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ساعت ۰:۵۷
مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

استخدام نیرو در بیمارستان های تازه تاسیس خراسان شمالی/ پیگیری حقوقی ثبت نام های غیر قانونی

مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از جذب نیرو در بیمارستان های تازه تاسیس استان خبر داد.
 استخدام نیرو در بیمارستان های تازه تاسیس خراسان شمالی/ پیگیری حقوقی ثبت نام های غیر قانونی,

محمد شاکری، مدیر توسعه سازمان و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: تا پایان امسال آگهی جذب نیرو در بیمارستان های تازه تاسیس بجنورد، شیروان و بنت الهدی بجنورد منتشر می شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ آگهی جذب نیرویی منتشر نشده است، افزود: برخی اقدام به ثبت نام غیر قانونی نیروی انسانی جهت استخدام در بیمارستان های جدید استان توسط سایت های غیر مجاز کرده بودند که تحت پیگیری حقوقی و قضایی دانشگاه قرار گرفت .

محمد شاکری تصریح کرد : با عنایت به این که اطلاع رسانی و فراخوان بکارگیری نیرو تحت هر عنوان صرفا از طریق روزنامه های کثیرالانتشار و سایت دانشگاه انجام می شود ؛ این اقدام نوعی کلاهبرداری می باشد و از طریق مراجع قانونی پیگیری می شود .

به گزارش عصر اترک، فاز نخست پروژه احداث بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی بجنورد به عنوان بزرگترین پروژه بهداشتی و درمانی این استان، سال ۸۹ آغاز شده است.

این بیمارستان قرار است در ۹ طبقه با ۲۹ هزار متر‌مربع زیر بنا احداث، که با راه اندازی آن بخش زیادی از نیازهای درمانی استان تامین می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی پیش از این اعلام کرده بود، در صورت تامین اعتبار این بیمارستان تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد.

خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان و جمعیتی بالغ بر ۹۱۱ هزار نفر، هم اکنون دارای ۹ بیمارستان بیمارستان دولتی و غیر دولتی و ۸۵۰ تخت بیمارستانی است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک