جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۷۸۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ساعت ۴:۲۷
در گفت و گو با عصر اترک مطرح شد:

دفتر جمنا خراسان شمالی پیشنهاد ریاست جمهوری اش را معرفی کرد

دبیر و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ( جمنا ) در خراسان شمالی گفت: اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی نامزد پیشنهادی خود برای گزینه ریاست جمهوری را به دفتر مرکزی این جبهه معرفی کردند.
دفتر جمنا خراسان شمالی پیشنهاد ریاست جمهوری اش را معرفی کرد,

ماشاءالله طالبی، دبیر و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ( جمنا ) در خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: جبهه مردی نیروهای انقلاب اسلامی در مرکز خراسان شمالی ( شهر بجنورد )، پس از اعلام موجودیت دفتر مرکزی این جبهه تشکیل شد.
طالبی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری، تامین معیشت مردم و فراتر از جناح گرایی بودن را گفتمان های اصلی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی کشور عنوان کرد و گفت: این رویکرد، رویکرد اصلی این جبهه در سطح کشور و استان ها است.
وی در ادامه درباره انتخابات پیش رو و گزینه های این جبهه برای کاندیداتوری ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز اظهار کرد: به طور کلی رویکرد این جبهه از پایین به بالا است و این به آن معنا است که پیشنهادات از کف جامعه به جبهه مرکزی به منظور تصمیم گیری نهایی ارسال خواهند شد.
وی توضیح داد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خراسان شمالی پیشنهادات خود در زمینه گزینه هایی برای انتخاب اعضای شورای مرکزی این جبهه همچنین نامزد ریاست جمهوری را به دفتر مرکزی این جبهه ارائه داده است که با تشکیل مجمع ملی، پیشنهادات ارسال شده از سوی دفاتر استان ها به شور و بررسی گذاشته می شوند تا گزینه نهایی انتخاب شوند.
طالبی درباره ویژگی های نامزدهای منتخب این جبهه نیز عنوان کرد: به عقیده ما نامزدهای ریاست جمهوری باید دارای ویژگی هایی باشند که در اصل 113 قانون اساسی کشور به آن اشاره شده است.
به گفته وی، نامزد ریاست جمهوری باید از میان رجل سیاسی و مذهبی انتخاب شود که امانت دار، باتقوا، شجاع، مدیر و مدبر باشد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: منتخبان مردم باید مطالبات نظام جمهوری اسلامی و مردم مسلمان شامل بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد کشور با زیربنای فرهنگ دینی و اسلامی و اجرای اقتصاد مقاومتی را پیگیری کند.
دبیر و سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ( جمنا ) در خراسان شمالی در خاتمه درباره تصمیمات این جبهه استانی برای انتخابات شوراهای شهر و روستاها در خراسان شمالی نیز اظهار کرد: برای این موضوع نیز جبهه ای دیگر با ماهیت جبهه ای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تشکیل شده است که اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان نیز در این جبهه فقط عضو خواهند بود.

انتهای پیام/
  
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک