پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ساعت ۶:۹
معاون سیاسی وامنیتی استاندار خراسان شمالی خبر داد: 

اختصاص ۹۴۵ میلیون تومان اعتبار برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از اختصاص 945 میلیون تومان اعتبار به دستگاه های اجرایی استان برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی خبرداد.
 اختصاص 945 میلیون تومان اعتبار برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان,

به گزارش عصراترک،محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در گردهمایی رابطین سازمان های دولتی و اعضای شورای پیشگیری از آسیب های اجتماعی که درمحل تالار حافظ اظهارکرد: باتوجه به تهدیدهای که امروز جامعه با آن مواجه است حساسیت امروز مقام معظم رهبری نسبت به آسیب های اجتماعی وجرایم در جامعه بسیارجدی است .
وی افزود: امروز مباحث فرهنگی و اجتماعی گزینه اصلی روی میز آقایانی است که از در تهدید  وارد  می شوند.
معاون سیاسی وامنیتی استاندار خراسان شمالی اظهارکرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند گزینه نظامی یک جوک و شوخی است.
وی افزود: بنابراین گزینه مخفی استکبار و صهیونیست بین المللی قطعا گزینه فرهنگی و اجتماعی است و روی آن بسیار کارکرده اند.
ایرانی به اقدامات خوب ایران در بحث مقابله با هجمه دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: دراین راستا بایستی اقدامات به سمت یک گفتمان واحد در برنامه های فرهنگی و اجتماعی سوق پیدا کند و مرجع گفتمان ما یک شخص واحد باشد.
وی دراین زمینه افزود: هر کس به سلیقه، اعتقاد وگفتمان شخصی خودش وارد حوزه فرهنگ و اجتماعی نشود چراکه مرجع ما درحوزه های اجتماعی، فرهنگی و...مشخص است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی همچنین در رابطه به اقدامات خوب دستگاه قضا و نیروی انتظامی در استان خراسان شمالی اظهارکرد: تاکنون در استان  در حوزه طلاق، سرقت، آسیب های اجتماعی ، حاشینه نشینی و سکونت گاه های غیر رسمی ا قدامات موثری انجام شده است.

انعقاد تفاهم نامه نیروی انتظامی با وزارت کشور در رابطه با آسیب های اجتماعی
 فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی نیز دراین گردهمایی موضوع جرم و آسیب های اجتماعی را یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری، مسئولین و مردم دانست.
سردار علیرضا مظاهری موضوع جرم و  آسیب های اجتماعی را یکی از پدیده های زشت یاد کرد که به صورت فراگیر تمام دنیا درگیر این پدیده نامیمون هستند .
سرهنگ مظاهری افزود: اگر عزم جدی و مدیریت درست نباشد نمی توانیم با معضل بزرگ آسیب اجتماعی مقابله کنیم.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت توجه به بحث آسیب های اجتماعی در کشور اشاره کرد وگفت: رهبری فرموده اند مفاسد اجتماعی یکی از بیماری های است که اگر درمان نشود عمق بیشتری پیدا می کند.
فرمانده نیروی انتظامی استان اظهار کرد: آسیب های اجتماعی در جامعه امروزی به گونه ای پیش می رود که نگرانی های زیادی را برای مردم و مسئولین و... به بار آورده است.
وی افزود: براساس اهمیت این موضوع وظایفی برای سازمان های  متولی ایجاد کرده است که یکی از آنها انعقاد تفاهم نامه نیروی انتظامی و وزارت کشور دراین حوزه است.
وی ادامه داد: دراین زمینه سعی و تلاش ما بر این است  در راستای جلوگیری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی قدم برداریم.
مظاهری اهداف این همایش را توسعه و تعمیق ناجا با سایر سازمان ها و بستر سازی برای ایجاد طرح های مشترک و استفاده از ظرفیت های طرفین جهت غلبه  وپیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی یاد کرد.
وی به اقدامات خوب نیروی انتظامی در راستای پیشگیری جرایم در استان اشاره کرد و از جمله آن را برگزاری دوره های فرهنگی و  آموزشی اعلام کرد.
سردار مظاهری اهمیت آسیب های اجتماعی درکل کشور براساس فرموده مقام معظم رهبری شامل حاشیه نشینی، طلاق، مفاسد اجتماعی، و نقاط بحرانی شهری عنوان کرد . 
گفتنی است دراین گردهمایی از 50 نفر از رابطین دستگاه های دولتی و اعضای شورای پیشگیری آسیب های اجتماعی قدردانی شد. 
انتهای پیام/ب

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک