چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ساعت ۳:۴۰

واحد۲ دندانپزشکی درمانگاه تخصصی شهید نظام تامین اجتماعی شیروان افتتاح شد

 مسئول امور داری و پشتیبانی درمانگاه تخصصی شهید نظام تامین اجتماعی شیروان از افتتاح واحد 2 دندانپزشکی این درمانگاه خبر داد.
واحد2 دندانپزشکی درمانگاه تخصصی شهید نظام تامین اجتماعی شیروان افتتاح شد,

به گزارش عصر اترک، داوود صباح در حاشیه این مراسم طی گفت و گو با خبرنگار ما به تاسیس این درمانگاه از سال 72 اشاره کرد که به صورت درمانگاه سرپایی ارائه خدمات به بیمه شدگان می دهد.
وی خدمات درمانگاه شهید نظام شیروان را شامل ویزیت،تزریقات،داروخانه،آزمایشگاه،دانپزشکی و مامایی عنوان کرد که به صورت رایگان خدمات به بیمه شدگان ارائه می دهد.
وی تعدادمراجعات بیمه شدگان به این درمانگاه را ماهانه بین 10 تا 12 هزار نفر اعلام کرد و تعداد پزشکان این درمانگاه را در حال حاضر 4 پزشک عمونی،یک پزشک متخصص اطفال،یک متخصص داخلی و یک متخصص جراح عمومی ذکر کرد.
صباح به یک واحد دانپزشکی این درمانگاه اشاره کرد و گفت: امروز صبح هم  یک واحد دیگر  دانپزشکی در این درمانگاه به صورت دوشفیته آماده ارائه خدمات دانپزشکی به بیمه شدگان شد.
صباح افزود: حدود30 میلیون تومان برای تجهیز و خدمات درمانی واحد 2 دانپزشکی این درمانگاه هزینه شده است.
وی به دوشفیفته شدن خدمات درمانی درمانگاه تامین اجتماعی شیروان اشاره کرد و یاد آور شد: قبلا خدمات درمانی به بیمه شدگان این درمانگاه به صورت یک شیفته بود.
وی افزود: با دوشیفته شدن خدمات درمانی درمانگاه تامین اجتماعی شیروان بیمه شدگان می توانند از ساعت 7ونیم صبح تا 19.30 عصر  مراجعه داشته باشند.
مسئول امور اداری و پشتیبانی درمانگاه تامین اجتماعی شیروان خدمات دانپزشکی این درمانگاه را کشیدن،ترمیم، پر کردن سطحی و جرم گیری اعلام کرد.
گفتنی است، به مناسبت دهه مبارک فجر واحد دو دانپزشکی درمانگاه تخصصی شیروان باحضور مدیرکل،مدیردرمان،نماینده شیروان و فرماندار شیروان افتتاح شد.
انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
عیسی | 1395/11/29
0
2
عالیه
نام :
ایمیل
نظر
مهدیه | 1397/02/23
0
0
کشیدن دندان عقل روهم انجام میدن؟
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک