چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس شنیده ها | کد خبر: ۲۷۸۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ساعت ۴:۱۳

شنیده هایی از تغییر در فرمانداران شهرستان های خراسان شمالی

شنیده ها حاکی از آن است که در آینده نزدیک شاهد تغییر فرمانداران دو شهرستان استان خواهیم بود.
شنیده هایی از تغییر در فرمانداران شهرستان های خراسان شمالی,
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ناشناس | 1396/01/06
0
0
مبارک است و حتما فرمانداران آتی از میان دوستان و اقوام نمایندگان استان مانند آقای اکبری انتخاب خواهند شد . همانگونه که این نماینده با فشار و قلدری فردی به نام وحید چوپانی را به عنوان مدیر کل منابع طبیعی استان گمارده است . در این استان فقط اقوام و دوستان نمایندگان حق انتصاب در پستهای مدیریتی را دارند و هیچکس هم نمی تواند کاری بکند ویا نمی خواهد .
نام :
ایمیل
نظر
یک اسفراینی که از تعجب شاخ دراورده | 1396/01/07
0
0
فرماندار جدید اسفراین منصوب شد .مردم میگن این اقا که با رابطه منصوب شده حتی قادر به اداره یک روستای کوچک وحتی خانواده نیست چه رسد به مدیریت شهرستان کهن و وسیع اسفراین . به هرحال این هم از عجایب روزگار است . واقعا باید به جتاب استاندار بخاطر این انتصابات درخشان تبریک گفت .جناب استاندار از شما متشکریم و هیچگاه مردم اسفراین این محبت شما را فراموش نخواهند کرد و این ابتکار حضرتعالی در تاریخ ماندگار خواهد شد .
نام :
ایمیل
نظر
غضنفر | 1396/01/08
0
0
انتصاب فرماندار جدیداسفراین را که از نوادر و نوابغ روزگار می باشندبه جناب استاندار تبریک می گوییم . انشا... کماکان شاهد انتصاب چنین نوابغی در سایر پست های مدیریتی استان باشیم . به هر حال غضنفرهایی چون این حقیر مشتاقانه منتظر انتصابات نوابغی چون فرماندار جدید اسفراین در سایر پست های مدیریتی استان می باشند .با احترام زیاد - غضنفر غضنفر زاده
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک