شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۴ - ساعت ۱:۳۱

کشف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در شیروان  

با تلاش ماموران انتظامی سه هزار ليتر سوخت قاچاق از يک دستگاه تراکتور تانکردار در شهرستان شيروان كشف شد. 
کشف سه هزار ليتر سوخت قاچاق در شيروان  ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک ، سرهنگ "مسعود وحيدي" فرمانده انتظامي شهرستان شيروان در تشريح اين خبر گفت: در پي تشديد اقدامات انتظامي و برخورد قاطع با قاچاقچيان سوخت و جلوگيري از هدر رفت سرمايه ملي، ماموران آگاهي در هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان به يک دستگاه تراکتور تانکردار مظنون شده و آن را متوقف كردند. 
وي در ادامه اظهار داشت: در بازرسي هاي بعمل آمده مشخص شد که خودروي توقيفي حامل سه هزار ليتر مواد سوختي از نوع گازوئيل است.
اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه تراکتور به علت عدم ارائه مدرک از سوي راننده به پاركينگ منتقل گرديد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.
سرهنگ وحيدي در پايان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرمجاز و توزيع سوخت توسط افراد فرصت طلب و سودجو، در اسرع وقت از طريق تلفن110 به پليس اطلاع تا از تاراج سرمايه ملي كشور جلوگيري شود.
انتهای پیام/
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک