شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ساعت ۲:۵۸

ابراز امیدواری «دی‌میستورا» برای موفقیت نشست «آستانه»

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه ابراز امیدواری کرد که نشست صلح «آستانه» درباره سوریه به تقویت تلاش‌ها برای برقراری آتش بس در این کشور منجر شود.
ابراز امیدواری «دی‌میستورا» برای موفقیت نشست «آستانه»,

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی «النشره»، «استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه ابراز امیدواری کرد که نشست صلح «آستانه» درباره سوریه به تقویت تلاش‌ها برای برقراری آتش بس در این کشور منجر شود.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اظهار داشت: انتظار می رود مذاکرات آستانه خواسته های «ولادیمیر پوتین» و «رجب طیب اردوغان» رؤسای جمهوری روسیه و ترکیه را برآورده سازد؛ خواسته‌هایی که مورد تأیید ملت سوریه نیز هستند.

دی میستورا در پاسخ به سؤالی پیرامون ارائه نتایج مذاکرات آستانه به شورای امنیت سازمان ملل برای تصویب آنها، گفت: این مسأله به دیدگاه اعضای شورای امنیت سازمان ملل بستگی دارد و در حال حاضر نمی توان پیش بینی کرد که آیا موارد مورد توافق طرف های مختلف مشمول مسائل امنیتی می شود یا نه.

گفتنی است، پیشتر اعلام شده بود که دبیرکل جدید سازمان ملل متحد از دی میستورا خواسته تا در مذاکرات آستانه شرکت کند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک