پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۷۸۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ساعت ۷:۲
عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

افزایش ۶۰ هزارمیلیاردی بودجه بخش کشاورزی در برنامه ششم توسعه

بجنورد- عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی از افزایش ۶۰ هزار میلیارد تومانی بودجه بخش کشاورزی و محیط‌زیست در برنامه پنج‌ساله ششم توسعه خبر داد.
افزایش ۶۰ هزارمیلیاردی بودجه بخش کشاورزی در برنامه ششم توسعه,

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌ اکبری ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی با اشاره به بخشی از فرازهای برنامه ششم توسعه، اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس در لایحه برنامه ششم توسعه، بودجه بخش کشاورزی، آب و محیط‌زیست، ۶۰ هزار میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

وی تصریح کرد: ۳۴ درصد از جمعیت کشور در حوزه کشاورزی اشتغال دارند که جمعیت قابل‌توجهی را تشکیل می‌دهند، به همین سبب این افزایش بودجه کمک زیادی به کشاورزان در طول برنامه پنج‌ساله ششم توسعه خواهد کرد.

اکبری همچنین از توجه ویژه مجلس به بخش‌های انرژی، صنعت و معدن، حمل‌ونقل، آموزش عمومی، سلامت، زنان و خانواده در برنامه ششم توسعه خبر داد و اظهار کرد: موضوع امور ایثارگران و شهدا ازجمله مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در مجلس دهم به‌صورت کامل ارائه‌شده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای توازن منطقه‌ای و توجه به استان‌های کمتر توسعه‌یافته نیز در برنامه ششم، دو درصد از درآمدهای حاصل از فروش نفت به این مناطق اختصاص می‌یابد.

وی اشاره‌ای نیز به شفاف‌سازی نظام اداری و جلوگیری از دریافت حقوق‌های نامتعارف در برنامه ششم داشت و بیان کرد: پرداخت‌های مدیران به‌منظور کنترل و مبارزه با فساد اداری در یک حساب مشترک متمرکز خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم جامعه بی تعهدی و بی تقوایی را برنمی تابند، عنوان کرد: باید حقوق و پرداخت های تمام کارکنان دولت، در معرض دید و کنترل آحاد جامعه قرار گیرد.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک